Denisb Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 denisb: nyckeln funkade!! Tack så J***A mycket!! Nu kan jag spela med min kompis också! Var det inte din kompis som skulle ha nycklen? :huh: Ja han svarade rätt ju ? "Nu kan JAG spela med min kompis också!" Asså han kan spela med han kompios också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 20 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 denisb: nyckeln funkade!! Tack så J***A mycket!! Nu kan jag spela med min kompis också! Var det inte din kompis som skulle ha nycklen? :huh: Ja han svarade rätt ju ? "Nu kan JAG spela med min kompis också!" Asså han kan spela med han kompis också Exakt, min kompis fick nyckeln så att JAG kunde spela med HAN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Jag heter Nintendo-Guy Tror jag. Och jag har en commander level 11 som heter NintendoGuy En solder level 7 som heter Nintendude Och en Gunner level 6 som heter Xbox360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Nån som har ett account jag kan få eller få dela med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Kawalski, Gunner ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Hmmster, soldier B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 (redigerat) Garone - Lirar som Kommando. Har en Gunner också men kommer inte ihåg namnet. Redigerat 25 April 2009 av Garone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Idioter som er ska inte ha någon j*vla beta key, läs NDA:n för f*n. Menar ofc inget illa till er Garone, Wah o DD men blir så j*vla trött på P11s som ska spamma alla j*vla forum med att de har fått en beta key och vill veta andras chars namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Idioter som er ska inte ha någon j*vla beta key, läs NDA:n för f*n. Menar ofc inget illa till er Garone, Wah o DD men blir så j*vla trött på P11s som ska spamma alla j*vla forum med att de har fått en beta key och vill veta andras chars namn. Det bryter väl inte mot NDA:n bara för att man säger sin karaktärs klass och namn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Idioter som er ska inte ha någon j*vla beta key, läs NDA:n för f*n. Menar ofc inget illa till er Garone, Wah o DD men blir så j*vla trött på P11s som ska spamma alla j*vla forum med att de har fått en beta key och vill veta andras chars namn. Det bryter väl inte mot NDA:n bara för att man säger sin karaktärs klass och namn? Jo eftersom att om man säger sin karaktärs klass och namn säger att man har en BETA key vilket bryter mot NDAn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Idioter som er ska inte ha någon j*vla beta key, läs NDA:n för f*n. Menar ofc inget illa till er Garone, Wah o DD men blir så j*vla trött på P11s som ska spamma alla j*vla forum med att de har fått en beta key och vill veta andras chars namn. Det bryter väl inte mot NDA:n bara för att man säger sin karaktärs klass och namn? Jo eftersom att om man säger sin karaktärs klass och namn säger att man har en BETA key vilket bryter mot NDAn. Är du VERKLIGEN rätt person att säga det? :P Jag råkar ha ett minna av att du har visat gaanska mycket mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Är du VERKLIGEN rätt person att säga det? :P Jag råkar ha ett minna av att du har visat gaanska mycket mer.Kanske inte men jag vet åtminstone vad som står i NDAn, skillnaden är att jag inte skriver mina karaktärers namn vilket är jävligt idiotiskt med tanke på att någon ( :rolleyes: ) kan vidarebefodra detta till DICE och då blir det rätt många bans. ;) Dessvärre avstår jag från att göra det nu när Garone, du och Wah har skrivit era karaktärers namn här. Sedan så kan jag ju tillägga att vissa spelföretag har tagit rättsåtgärder mot spelare som bryter NDA, dock gäller detta till 99% de som är 18+ då man i de flesta länder blivit straffmyndig vid 18. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg