Hoppa till innehåll

Orättvist I Min Klass


Rekommendera inlägg

HAHA okej jag erkänner..

IT WUZ A F***ING JOKE!!!!

Det var faktiskt så här att jag sa till min lil´bro att skriva vad som helst om vadsomhelst...

då skrev han det där...shit inte visste jag att detta skulle bli så stort!!!! :D :bah:

 

 

Redigerat av simsocheat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Mindtwistah

Wat

 

Du skriver som en hög hästskit, förstod knappt hälften av det hela.

 

Om jag läser rätt, så tycker du att din lärare är "Universums elakaste lärare" för att hon inte ger er godis?

Herregud.

Åk till ett U-land, där elever som pratar på lektionerna får stryk av lärare.

Pfft, småungar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

'o.O

 

Du är helt suverän på svenska, versaler, kommatecken du har verkligen med allt!

http://img520.imageshack.us/img520/8718/lolololp.jpg

 

Hursomhelst, jag ser att du försöker skriva något till oss, jag har kollat igenom ditt inlägg nu minst femtio gånger och kan fortfarande inte riktigt sätta fingret på vad du menar.

Men jag fattade det som att din lärare eller det var en vikarie som diskriminerade pojkarna i din klass?

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ungen ska sluta lipa, det är vad han ska göra.

Hälften av det han skriver är ju påståenden, och ett erkänner han ju tillochmed är lögn. Känner man sig orättvist behandlad så tar man upp det med föräldrar och rektorn på skolan.

 

Att man ska vara så j*vla känslig. För det första så har godis inget med skolan att göra.

Och vill man inte arbeta i skolan så får man faktiskt ta hem läxor, det är så det funkar.

 

tror/vet att när kille ramlar och stukar handen och börjar gråta tänker hon nog att killen är svag och känslig fegis.

Jaså du är tankeläsare?

eller jaa...inte direkt

här är ett till exempel!

Som jag ser det så är lärarinnan inte hård nog på dig, du skriver ju som en femåring.

Redigerat av Tolin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ööö, i min förra skola så gav våran lärare bara tjejerna godis för pojkarna var så idiotiska... Dom hadde sönder handfatet i slöjden så det vart översvämning... :P (förlåt om det blev stav fel, är lite trött just nu)

 

EDIT: Jag förstår vad han menar och hadde inge problem med att läsa det. Förstår inte vad ert problem är :P

Redigerat av Gamer95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Taeckie

Klaga nte på lärarna, du får väl skylla dig själv? Vad handlar det om egentligen? Att du inte får äta godis i skolan? Du slipper henne snart ändå, right? Du har flera år utan henne sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

att vara kille 1 år och gå den klassen 1 år är lika svårt att klara världens svåraste spel utan fusk!!

och så tror/vet att när kille ramlar och stukar handen och börjar gråta tänker hon nog att killen är svag och känslig fegis.

 

Så svårt? :cry: Jag lider med dig. Let the force be with you...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...