simsocheat Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 (redigerat) HAHA okej jag erkänner.. IT WUZ A F***ING JOKE!!!! Det var faktiskt så här att jag sa till min lil´bro att skriva vad som helst om vadsomhelst... då skrev han det där...shit inte visste jag att detta skulle bli så stort!!!! :D :bah: Redigerat 31 Juli 2009 av simsocheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Wat Du skriver som en hög hästskit, förstod knappt hälften av det hela. Om jag läser rätt, så tycker du att din lärare är "Universums elakaste lärare" för att hon inte ger er godis? Herregud. Åk till ett U-land, där elever som pratar på lektionerna får stryk av lärare. Pfft, småungar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Asså vad i h*lvete snackar du om? Yoshishi, detta är ett bra exempel varför vi borde ålderdiskriminera er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Mindtwistah: Snäll mot tjejer ,elak mot killar, tjejer får alla fördelar etc. Diskriminering, säg till rektorn direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Prövat att säga till rektor/lärare? o.O De kan nog hjälpa dig mer än vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Du ska vara taskig tillbaka :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 (redigerat) 'o.O Du är helt suverän på svenska, versaler, kommatecken du har verkligen med allt! http://img520.imageshack.us/img520/8718/lolololp.jpg Hursomhelst, jag ser att du försöker skriva något till oss, jag har kollat igenom ditt inlägg nu minst femtio gånger och kan fortfarande inte riktigt sätta fingret på vad du menar. Men jag fattade det som att din lärare eller det var en vikarie som diskriminerade pojkarna i din klass? Redigerat 20 April 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 (redigerat) Ungen ska sluta lipa, det är vad han ska göra. Hälften av det han skriver är ju påståenden, och ett erkänner han ju tillochmed är lögn. Känner man sig orättvist behandlad så tar man upp det med föräldrar och rektorn på skolan. Att man ska vara så j*vla känslig. För det första så har godis inget med skolan att göra. Och vill man inte arbeta i skolan så får man faktiskt ta hem läxor, det är så det funkar. tror/vet att när kille ramlar och stukar handen och börjar gråta tänker hon nog att killen är svag och känslig fegis. Jaså du är tankeläsare? eller jaa...inte direkt här är ett till exempel! Som jag ser det så är lärarinnan inte hård nog på dig, du skriver ju som en femåring. Redigerat 20 April 2009 av Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 (redigerat) Ööö, i min förra skola så gav våran lärare bara tjejerna godis för pojkarna var så idiotiska... Dom hadde sönder handfatet i slöjden så det vart översvämning... :P (förlåt om det blev stav fel, är lite trött just nu) EDIT: Jag förstår vad han menar och hadde inge problem med att läsa det. Förstår inte vad ert problem är :P Redigerat 20 April 2009 av Gamer95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StatiX Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Asså vad i h*lvete snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Taeckie Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Klaga nte på lärarna, du får väl skylla dig själv? Vad handlar det om egentligen? Att du inte får äta godis i skolan? Du slipper henne snart ändå, right? Du har flera år utan henne sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 att vara kille 1 år och gå den klassen 1 år är lika svårt att klara världens svåraste spel utan fusk!! och så tror/vet att när kille ramlar och stukar handen och börjar gråta tänker hon nog att killen är svag och känslig fegis. Så svårt? :cry: Jag lider med dig. Let the force be with you... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.