SNUFFINATOR Skrivet 20 April 2009 Rapport Skrivet 20 April 2009 hej är ny till WoW, och nu håller jag på att installera det, men nu undrar jag om det skall komma patch efter patch hela tiden? hållt på och väntat i många timmar nu, skall det vara så?
zkAro Skrivet 20 April 2009 Rapport Skrivet 20 April 2009 Japp det ska det, du måste ju ladda ner nästan alla patcher, så det är rätt många. Bara att vänta tills det är klart.
SNUFFINATOR Skrivet 20 April 2009 Författare Rapport Skrivet 20 April 2009 Japp det ska det, du måste ju ladda ner nästan alla patcher, så det är rätt många. Bara att vänta tills det är klart.okej, tack för det snabba svaret!
ExorZ Skrivet 20 April 2009 Rapport Skrivet 20 April 2009 Japp det ska det, du måste ju ladda ner nästan alla patcher, så det är rätt många. Bara att vänta tills det är klart.okej, tack för det snabba svaret! Dock får du inte varenda patch som någonsin kommit, utan ungefär 3 st stora som samlat material.
zkAro Skrivet 20 April 2009 Rapport Skrivet 20 April 2009 Japp det ska det, du måste ju ladda ner nästan alla patcher, så det är rätt många. Bara att vänta tills det är klart. okej, tack för det snabba svaret! Dock får du inte varenda patch som någonsin kommit, utan ungefär 3 st stora som samlat material. Nej det är ju klart, nästan alla patcher tolkar jag som ungefär 3 stora patcher :)
SNUFFINATOR Skrivet 20 April 2009 Författare Rapport Skrivet 20 April 2009 Japp det ska det, du måste ju ladda ner nästan alla patcher, så det är rätt många. Bara att vänta tills det är klart. okej, tack för det snabba svaret! Dock får du inte varenda patch som någonsin kommit, utan ungefär 3 st stora som samlat material. Nej det är ju klart, nästan alla patcher tolkar jag som ungefär 3 stora patcher :) väntat ungefär 14 timmar nu ;D
zkAro Skrivet 20 April 2009 Rapport Skrivet 20 April 2009 Japp det ska det, du måste ju ladda ner nästan alla patcher, så det är rätt många. Bara att vänta tills det är klart. okej, tack för det snabba svaret! Dock får du inte varenda patch som någonsin kommit, utan ungefär 3 st stora som samlat material. Nej det är ju klart, nästan alla patcher tolkar jag som ungefär 3 stora patcher :) väntat ungefär 14 timmar nu ;D Beror på ditt bredbands hastighet också, vårt förra bredband var för j*vla segt och det tog typ 30 timmar för en 1.5GB patch när det nu bara tar 1 timme
SNUFFINATOR Skrivet 20 April 2009 Författare Rapport Skrivet 20 April 2009 (redigerat) Japp det ska det, du måste ju ladda ner nästan alla patcher, så det är rätt många. Bara att vänta tills det är klart. okej, tack för det snabba svaret! Dock får du inte varenda patch som någonsin kommit, utan ungefär 3 st stora som samlat material. Nej det är ju klart, nästan alla patcher tolkar jag som ungefär 3 stora patcher :) väntat ungefär 14 timmar nu ;D Beror på ditt bredbands hastighet också, vårt förra bredband var för j*vla segt och det tog typ 30 timmar för en 1.5GB patch när det nu bara tar 1 timme Hastigheten är typ 120-200 KB/s Det står att Firewallen blockerar downloadern , jag har försökt att fixa det men tydligen funkar det inte. Har inte ens på Windows Brandväggen men den tycks sakta ner allting för det :o Redigerat 20 April 2009 av Quatix
zkAro Skrivet 20 April 2009 Rapport Skrivet 20 April 2009 Japp det ska det, du måste ju ladda ner nästan alla patcher, så det är rätt många. Bara att vänta tills det är klart. okej, tack för det snabba svaret! Dock får du inte varenda patch som någonsin kommit, utan ungefär 3 st stora som samlat material. Nej det är ju klart, nästan alla patcher tolkar jag som ungefär 3 stora patcher :) väntat ungefär 14 timmar nu ;D Beror på ditt bredbands hastighet också, vårt förra bredband var för j*vla segt och det tog typ 30 timmar för en 1.5GB patch när det nu bara tar 1 timme Hastigheten är typ 120-200 KB/s Det står att Firewallen blockerar downloadern , jag har försökt att fixa det men tydligen funkar det inte. Har inte ens på Windows Brandväggen men den tycks sakta ner allting för det :o Är du säker på att det är Windows brandväggen? För det kan också vara ditt virusskydd eller något, för virusskyddet kanske har en egen brandvägg eller något.Det brukar vara så att det kommer upp en grej i nedersta högra hörnet där det står t.ex. "Windows Brandvägg har blockerat detta program" och så får man klicka på det och häva blockering.
SNUFFINATOR Skrivet 20 April 2009 Författare Rapport Skrivet 20 April 2009 Japp det ska det, du måste ju ladda ner nästan alla patcher, så det är rätt många. Bara att vänta tills det är klart. okej, tack för det snabba svaret! Dock får du inte varenda patch som någonsin kommit, utan ungefär 3 st stora som samlat material. Nej det är ju klart, nästan alla patcher tolkar jag som ungefär 3 stora patcher :) väntat ungefär 14 timmar nu ;D Beror på ditt bredbands hastighet också, vårt förra bredband var för j*vla segt och det tog typ 30 timmar för en 1.5GB patch när det nu bara tar 1 timme Hastigheten är typ 120-200 KB/s Det står att Firewallen blockerar downloadern , jag har försökt att fixa det men tydligen funkar det inte. Har inte ens på Windows Brandväggen men den tycks sakta ner allting för det :o Är du säker på att det är Windows brandväggen? För det kan också vara ditt virusskydd eller något, för virusskyddet kanske har en egen brandvägg eller något.Det brukar vara så att det kommer upp en grej i nedersta högra hörnet där det står t.ex. "Windows Brandvägg har blockerat detta program" och så får man klicka på det och häva blockering. Vet, men fick inget sånt, iaf så är det klart nu. Synd bara att min dator börjar pipa ibland och allt börjar lagga, får väl bara vänja mig vid lagget :P
zkAro Skrivet 20 April 2009 Rapport Skrivet 20 April 2009 Japp det ska det, du måste ju ladda ner nästan alla patcher, så det är rätt många. Bara att vänta tills det är klart. okej, tack för det snabba svaret! Dock får du inte varenda patch som någonsin kommit, utan ungefär 3 st stora som samlat material. Nej det är ju klart, nästan alla patcher tolkar jag som ungefär 3 stora patcher :) väntat ungefär 14 timmar nu ;D Beror på ditt bredbands hastighet också, vårt förra bredband var för j*vla segt och det tog typ 30 timmar för en 1.5GB patch när det nu bara tar 1 timme Hastigheten är typ 120-200 KB/s Det står att Firewallen blockerar downloadern , jag har försökt att fixa det men tydligen funkar det inte. Har inte ens på Windows Brandväggen men den tycks sakta ner allting för det :o Är du säker på att det är Windows brandväggen? För det kan också vara ditt virusskydd eller något, för virusskyddet kanske har en egen brandvägg eller något. Det brukar vara så att det kommer upp en grej i nedersta högra hörnet där det står t.ex. "Windows Brandvägg har blockerat detta program" och så får man klicka på det och häva blockering. Vet, men fick inget sånt, iaf så är det klart nu. Synd bara att min dator börjar pipa ibland och allt börjar lagga, får väl bara vänja mig vid lagget :P Var du i någon huvudstad när det började lagga eller? I så fall är det inget konstigt.
SNUFFINATOR Skrivet 20 April 2009 Författare Rapport Skrivet 20 April 2009 Japp det ska det, du måste ju ladda ner nästan alla patcher, så det är rätt många. Bara att vänta tills det är klart. okej, tack för det snabba svaret! Dock får du inte varenda patch som någonsin kommit, utan ungefär 3 st stora som samlat material. Nej det är ju klart, nästan alla patcher tolkar jag som ungefär 3 stora patcher :) väntat ungefär 14 timmar nu ;D Beror på ditt bredbands hastighet också, vårt förra bredband var för j*vla segt och det tog typ 30 timmar för en 1.5GB patch när det nu bara tar 1 timme Hastigheten är typ 120-200 KB/s Det står att Firewallen blockerar downloadern , jag har försökt att fixa det men tydligen funkar det inte. Har inte ens på Windows Brandväggen men den tycks sakta ner allting för det :o Är du säker på att det är Windows brandväggen? För det kan också vara ditt virusskydd eller något, för virusskyddet kanske har en egen brandvägg eller något. Det brukar vara så att det kommer upp en grej i nedersta högra hörnet där det står t.ex. "Windows Brandvägg har blockerat detta program" och så får man klicka på det och häva blockering. Vet, men fick inget sånt, iaf så är det klart nu. Synd bara att min dator börjar pipa ibland och allt börjar lagga, får väl bara vänja mig vid lagget :P Var du i någon huvudstad när det började lagga eller? I så fall är det inget konstigt. Tror det, men datorn har haft det problemet ganska länge. Men nu är det så att jag är jävligt newb i de här spelet, så är det någon som kan guida mej? xP
Rekommendera inlägg