X_mister_X Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 vet någon nått bra sätt att få mer än EN masterball?jag var lite klantig och gjorde mej av med min! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 det finns ett sätt, och det är att vinna första pris på tävlingen i lilcovestadens affär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 tack så mycket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 med mysteri gift fast när du får den klona master ball jag har 99 master ball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 hur gör man med mysteri gift då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Går bara i pkmn silver/gold.. btw, så rular sonic heroes din n00b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 eller oy jag trode ni pratade om pokemon silver o guld förlåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 8 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 gör inge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 va med i lotteriet har vunnit en gång där men fivk ingen master ball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Jag vann en sån så man får 2 st extra i attack.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Jag vann en sån så man får 2 st extra i attack.. PP UP! Dom är a*bra! Min Groudons Fissure har istället för 5 pp 7pp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 (redigerat) Min Hydra Pump Med Kyogre är i 8.Och surf 17. Redigerat 8 April 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg