GangstaLean Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Okej, folk har visst inte fattat. Psp är för folk som gillar lite mognare spel 12-18, som t.ex Tekken, God of War m.m Ds är för folk som gillar lite barnsligare spel som Super Mario och partyspel tillexempel. Alltså åldrarna 3-12. Ja, det är det jag har försökt att säga. Ds så torrt, asså man har en litten penna och helatiden pekar, asså trögt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Okej, folk har visst inte fattat. Psp är för folk som gillar lite mognare spel 12-18, som t.ex Tekken, God of War m.m Ds är för folk som gillar lite barnsligare spel som Super Mario och partyspel tillexempel. Alltså åldrarna 3-12. Ja, det är det jag har försökt att säga. Ds så torrt, asså man har en litten penna och helatiden pekar, asså trögt Hur är det trögare än att klicka på knappar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Ja, det är det jag har försökt att säga. Ds så torrt, asså man har en litten penna och helatiden pekar, asså trögt 1:Man använder inte pekpennan hela tiden. 2:Ingen konsoll ska vara våt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale009 Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 KÖP PSP!!!!!!! Det är mycket bättre grafik , spel osv. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 DSi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Skulle då välja PSP eftersom det har bättre spelutbud. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Ingen av dem, får huvudvärk av att spela på dem ;< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 (redigerat) Okej, folk har visst inte fattat. Psp är för folk som gillar lite mognare spel 12-18, som t.ex Tekken, God of War m.m Ds är för folk som gillar lite barnsligare spel som Super Mario och partyspel tillexempel. Alltså åldrarna 3-12. Det är du som inte har fattat.Super Mario är inte barnsligt. Det är en klassisk spelserie för alla åldrar. Jag fattar inte varför folk stämplar ds som barnsligt. Okej det finns väldigt mycket skit till ds, men de har också väldigt bra spel. Även om de är få. Sen när blev Party spel barnsligt? Är inte guitar hero, singstar mm partyspel? Du har lite att tänka om på. Barnsligt betyder inte att det är för småbarn, du tycker alltså att Super Mario är seriöst? Jag äger både Psp och Ds. Redigerat 12 Januari 2010 av Flea Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 (redigerat) Okej, folk har visst inte fattat. Psp är för folk som gillar lite mognare spel 12-18, som t.ex Tekken, God of War m.m Ds är för folk som gillar lite barnsligare spel som Super Mario och partyspel tillexempel. Alltså åldrarna 3-12. Det är du som inte har fattat. Super Mario är inte barnsligt. Det är en klassisk spelserie för alla åldrar. Jag fattar inte varför folk stämplar ds som barnsligt. Okej det finns väldigt mycket skit till ds, men de har också väldigt bra spel. Även om de är få. Sen när blev Party spel barnsligt? Är inte guitar hero, singstar mm partyspel? Du har lite att tänka om på. Barnsligt betyder inte att det är för småbarn, du tycker alltså att Super Mario är seriöst? Jag äger både Psp och Ds. Varför måste det genast riktas till mindre barn om det inte innehåller skjutvapen och blod? Skulle tro att många fler barn spelar mer COD och CS än Mario Redigerat 12 Januari 2010 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 (redigerat) Okej, folk har visst inte fattat. Psp är för folk som gillar lite mognare spel 12-18, som t.ex Tekken, God of War m.m Ds är för folk som gillar lite barnsligare spel som Super Mario och partyspel tillexempel. Alltså åldrarna 3-12. <-----[ Inte för folk 3-12 år, de flesta spelen är 3-12, eller hur? Det är du som inte har fattat. Super Mario är inte barnsligt. Det är en klassisk spelserie för alla åldrar. Jag fattar inte varför folk stämplar ds som barnsligt. Okej det finns väldigt mycket skit till ds, men de har också väldigt bra spel. Även om de är få. Sen när blev Party spel barnsligt? Är inte guitar hero, singstar mm partyspel? Du har lite att tänka om på. För att små barn blir rädda av blod och terrorister. Barnsligt betyder inte tolvåringar, kanske 3-6. Barnsligt betyder inte att det är för småbarn, du tycker alltså att Super Mario är seriöst? Jag äger både Psp och Ds. Varför måste det genast riktas till mindre barn om det inte innehåller skjutvapen och blod? Skulle tro att många fler barn spelar mer COD och CS än Mario För att småbarn blir rädda av terrorister och flygande kroppsdelar. Barnsligt menas inte som tolvåringar, typ 3-6 åringar. Redigerat 12 Januari 2010 av Flea Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GIGGA7 Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 PSP har många spel och man kan göra många fler saker än bara spela te x det finns wlan så man kan surfa på ett trådlöst nätverk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Skulle då välja PSP eftersom det har bättre spelutbud. jo, fast det där är ju inte sant... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg