KuroKaktus Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Hej. Läste en gång att det fanns ett recept som horde inte kunde få men ally och så ett annat som är tvärtom. Jag är ally och vill ha det där receptet det finns i sw nån stans vid rouge tränaren. Men jag skulle vilja ha en länk där det finns på wowhead. Vet nån vad jag pratar om så säg gärna till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Vid rogue trainer? Menar du Rogue-only receptet Thistle Tea? Det får man av ett roguequest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 http://www.wowhead.com/?npc=340 Ingen av recepten hon säljer kan hordes få tag på själva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Va dom ja WASD. Tråden kan låsas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg