Ville bara visa det här fantastiska spelet för er. Här är två videon, spelet kommer ut tionde Juni!
http://www.youtube.com/watch?v=NSk_o3OlCKQ...feature=related
vad tycks?
Ville bara visa det här fantastiska spelet för er. Här är två videon, spelet kommer ut tionde Juni!
http://www.youtube.com/watch?v=NSk_o3OlCKQ...feature=related
vad tycks?
Helt klart ett köp (xbox 360)
Samma här (PS3 xD). Fast bättre om ni går in på gametrailers.com och söker Prototype bara. Bra kvalité på filmer och sånt.
↗ till inläggetSäger det samma B)Samma här (PS3 xD). Fast bättre om ni går in på gametrailers.com och söker Prototype bara. Bra kvalité på filmer och sånt.
Kommer absolut att köpa det.
Kommer bli tråkigt efter ett tag, jag tror inte jag köper det.
1. Har du testat det?
2. Är GTA tråkigt ännu?
↗ till inläggetBlir inte allting tråkigt efter ett tag?Kommer bli tråkigt efter ett tag, jag tror inte jag köper det.
så j**la överdrivet och grafiken är inte direkt den bästa ,,,,,,,,,,jag kommer inte köpa det
Verkar kul tycker jag men man tröttnar nog i längden
Ett köp blir det verkligen!!
Blir verkligen inget köp!
Vill jag springa runt i New York, spelar jag GTA IV.
Vill jag har Jedi/Sith-krafter spelar jag Force Unleashed.
Tycker grafiken liknade Iv's. Faktiskt. Vi får se om det blir något köp...
Ser inte särskilt intressant ut, men avvaktar och ser vad som händer
↗ till inläggetMen om man vill ha båda......?Blir verkligen inget köp!
Bra sagt!
↗ till inläggetBlir verkligen inget köp!
Det var verkligen en dum anledning. Detta är ett helt annat spel, tror du att du får samma spelupplevelse som du hade fått i prototype om du istället spelar IV och Force Unleashed.
↗ till inläggetMm, desutom kallar jag inte det där "Sith/ Jedi krafter"...↗ till inläggetBlir verkligen inget köp!
Det var verkligen en dum anledning. Detta är ett helt annat spel, tror du att du får samma spelupplevelse som du hade fått i prototype om du istället spelar IV och Force Unleashed.
Att få en gigantisk klo och kapa folk på mitten, få upp taggar ur marken och spetsa alla runt, skära upp halsen på folk och "förvandlas" till den personen.
Vet inte. Jag hade tänkt köpa GH:M och det kostar 1100kr.... Jag e inte rik XD :D
Detta är första gången jag hört talas om spelet... men jag har sett nåra trailers på youtube efter att läst tråden, verkar jävligt roligt! men... tycker det är lite overkligt med "Gummi-armen" ska nog köpa det. :cool:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in