carinale Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Hej! Har köpt ett pokemon platinum till min son från usa. Problemet är att vi inte kan spara spelet. Nu menar jag inte att vi sparar men att det inte stannar kvar som sparat utan jag menar att vi kommer inte dit det står save. På hans andra spel så brukar det gå att spara efter en fight men här kommer inte fram nåt om att spara. Måste man stå på nåt speciellt ställe eller nåt på detta spelet?? Hoppas nån kan hjälpa oss för min son får börja om varje dag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 menar du att det liksom inte finns 'save' pa menyn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
carinale Skrivet 22 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 ja vi hittar inte save någonstans. Brukar ju komma upp efter fight el lista med olika val save exit game osv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 ja vi hittar inte save någonstans. Brukar ju komma upp efter fight el lista med olika val save exit game osv Save dyker upp när du trycker på X... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Om man ställt in att X=Start ja. Annars måste man trycka på Start-knappen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Om man ställt in att X=Start ja. Annars måste man trycka på Start-knappen.Är det inte tvärt om, alltså att X-knappen är default? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 jo det är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg