Colae Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Jag fattar inte varför? :huh: Vet att det låter konstigt för alla andra vet :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 För att kunna tända olika lampor typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Och för att tjäna pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sundbornsgoif Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Och för att tjäna pengar. och hur tjänar man pengar på fm? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Det är många som säger att firemaking är värdelöst och även jag fattar inte varför den finns där.. Men min teori är att det kanske kommer saker, sköldar dylikt som kräver en specifik firemaking lvl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 annars så ger den ju alltid lite extra total lvl ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Och för att tjäna pengar. och hur tjänar man pengar på fm? Det går. Har glömt men det har nått att göra med själva veden... Annars sök på google för ska till skolan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Man kan göra splitbark armor om jag inte har helt fel för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 För att få den coola skillcapen lol! när jag skrev detta så har jag lvl 63 firemaking! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Firemaking suger, men ändå så har jag 80 på de :mellow: Och för att det finns.. ja det är nog eftersom de ska passa in i spelet. Fishing -> cooking Woodcutting -> firemaking Woodcutting -> fletching Osv.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
show2time Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 (redigerat) Firemaking finns för att endast förr i tiden för dem som lirat RS ifrån typ allra början vet att det fanns bara 2 sätt att laga till mat som var det enda sättet då att återställa hälsan. Firemaking var en VÄLDIGT nödvändigt skill då man huvudsakligen tjänade sin inkomst och mat till att levla combat med så: Fishing -> Cooking Lobsterslol -> Combat var det man körde på förr i tiden låååångt innan member och 3D lol kom. De som var hög lvls lr de som helt enkelt ville tjäna pengar var mer lr mindre tvugna att ta båten till Karamaja ifrån Falador, Fiska Lobsterslol, Banka dem och sen gå o träna det hela tog kanske 45minuter fishing räkte till 45minuters combat haha aaaaa det var tider det :P Utöver det så gick det inte göra ett piss på firemaking. Redigerat 28 April 2009 av show2time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg