Maajkan Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Hej, jag äger en Hp data och jag har just gjort mitt livs värsta misstag. Jag har råkat flytta min "Factory_Image" disk till Disk "J" ist för D. Nu när jag ska logga in så står de "Windows Läser Filer" sen kommer jag till en reparation, sen har jag testat systemåterställning men det funkar inte heller.. Har nån nåt råd? Jag gör vad som helst i nuläget.. Var snäll att svara Mvh Maajkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Hej, jag äger en Hp data och jag har just gjort mitt livs värsta misstag. Jag har råkat flytta min "Factory_Image" disk till Disk "J" ist för D. Nu när jag ska logga in så står de "Windows Läser Filer" sen kommer jag till en reparation, sen har jag testat systemåterställning men det funkar inte heller.. Har nån nåt råd? Jag gör vad som helst i nuläget.. Var snäll att svara Mvh Maajkan Formatera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajkan Skrivet 22 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Hej, jag äger en Hp data och jag har just gjort mitt livs värsta misstag. Jag har råkat flytta min "Factory_Image" disk till Disk "J" ist för D. Nu när jag ska logga in så står de "Windows Läser Filer" sen kommer jag till en reparation, sen har jag testat systemåterställning men det funkar inte heller.. Har nån nåt råd? Jag gör vad som helst i nuläget.. Var snäll att svara Mvh Maajkan Formatera? Hur gör man det om man inte har tillgång att ens logga in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Hej, jag äger en Hp data och jag har just gjort mitt livs värsta misstag. Jag har råkat flytta min "Factory_Image" disk till Disk "J" ist för D. Nu när jag ska logga in så står de "Windows Läser Filer" sen kommer jag till en reparation, sen har jag testat systemåterställning men det funkar inte heller.. Har nån nåt råd? Jag gör vad som helst i nuläget.. Var snäll att svara Mvh Maajkan Formatera? Hur gör man det om man inte har tillgång att ens logga in? Du skaffar en windows xp/vista (vad du nu använder) skiva, bootar med den, tar bort partitionen, skapar en ny och installerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajkan Skrivet 22 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Hej, jag äger en Hp data och jag har just gjort mitt livs värsta misstag. Jag har råkat flytta min "Factory_Image" disk till Disk "J" ist för D. Nu när jag ska logga in så står de "Windows Läser Filer" sen kommer jag till en reparation, sen har jag testat systemåterställning men det funkar inte heller.. Har nån nåt råd? Jag gör vad som helst i nuläget.. Var snäll att svara Mvh Maajkan Formatera? Hur gör man det om man inte har tillgång att ens logga in? Du skaffar en windows xp/vista (vad du nu använder) skiva, bootar med den, tar bort partitionen, skapar en ny och installerar. Och kostar de nåt? jag har nämligen inte fått nån skiva, men du menar att jag ska cracka ner en och installera så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Hej, jag äger en Hp data och jag har just gjort mitt livs värsta misstag. Jag har råkat flytta min "Factory_Image" disk till Disk "J" ist för D. Nu när jag ska logga in så står de "Windows Läser Filer" sen kommer jag till en reparation, sen har jag testat systemåterställning men det funkar inte heller.. Har nån nåt råd? Jag gör vad som helst i nuläget.. Var snäll att svara Mvh Maajkan Formatera? Hur gör man det om man inte har tillgång att ens logga in? Du skaffar en windows xp/vista (vad du nu använder) skiva, bootar med den, tar bort partitionen, skapar en ny och installerar. Och kostar de nåt? jag har nämligen inte fått nån skiva, men du menar att jag ska cracka ner en och installera så? Du hade väl antagligen en sådan image på din dator nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Mikael jag sa att jag skulle hjälpa dig sen! men du kraschade din dator själv i stället mycket bra. För du kunde ha använt Partition Magic för att splitta den för xp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 om du inte har gjor det så borde du ha gkort recovery skivorna första gången du starta datorn.... har du ej gjort dom får du nog köpa nytt operativ system :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 ring till HP så kan dom erbjuda dig ett par skivor eller ngt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 ring till HP så kan dom erbjuda dig ett par skivor eller ngt.Går väll ej hans garanti förstördes väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 ring till HP så kan dom erbjuda dig ett par skivor eller ngt.Går väll ej hans garanti förstördes väll? Ens garanti förstörs inte om man inte öppnar datorn eller överklockar den.Men skivan ligger som en Image inne på HDD. Men annars kan man ladda ned Vista och sedan bara skriva in sin serialkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Yes, du har ju CD-nyckeln på ett klistermärke på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.