Garone Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 ring till HP så kan dom erbjuda dig ett par skivor eller ngt. Går väll ej hans garanti förstördes väll? Ens garanti förstörs inte om man inte öppnar datorn eller överklockar den.Men skivan ligger som en Image inne på HDD. Men annars kan man ladda ned Vista och sedan bara skriva in sin serialkey Inte ofta de bryr sig om detta... Jag fick gratis service på min dator även fast jag både öppnat och överklockat grafikkortet i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Hej, jag äger en Hp data och jag har just gjort mitt livs värsta misstag. Jag har råkat flytta min "Factory_Image" disk till Disk "J" ist för D. Nu när jag ska logga in så står de "Windows Läser Filer" sen kommer jag till en reparation, sen har jag testat systemåterställning men det funkar inte heller.. Har nån nåt råd? Jag gör vad som helst i nuläget.. Var snäll att svara Mvh Maajkan är "J" en extern hdd? isåfall går du till en annan dator o bränner en recovery av den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.