Gäst EmoNerdChild Skrivet 23 April 2009 Rapport Skrivet 23 April 2009 Jag letar efter en låt som jag hörde hos en kompis. jag kan ett ord ur låten. Ordet är Time. Låten är typ bara massa dunk och man hör time lite då och då =P vet inget om vem som gjort den, så jag har ingen aning om vad man ska söka på. Använd Time som sökord och det kommer flera tusen träffar. >_> Någon som vet vem som gjort den/vad låten heter? Citera
Kuzune Skrivet 23 April 2009 Rapport Skrivet 23 April 2009 Använd Time som sökord och det kommer flera tusen träffar. >_>srsly? Nej, men det blir nog svårt att hjälpa dig om du inte har mer information. Citera
Gäst EmoNerdChild Skrivet 23 April 2009 Rapport Skrivet 23 April 2009 (redigerat) heh naee. det var inte den :P kanske ska beskriva dunket lite mera. det är typ fjortis dunk och en tjej som sjunger time. det finns ingen annan text.. okej kanske felt beskrivet som fjortis dunk.. men typ tecno dunk :huh: Redigerat 23 April 2009 av EmoNerdChild Citera
TechnoLover Skrivet 24 April 2009 Rapport Skrivet 24 April 2009 Sry, men du får faktiskt beskriva mer. Omöjligt att hitta vad du letar efter. Citera
Arako Skrivet 24 April 2009 Rapport Skrivet 24 April 2009 (redigerat) fråga din kompis? Redigerat 24 April 2009 av Arako Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.