2 Soldater Blir Ägda
Lul, trodde dom skulle bli anfallna av nån björn or sumthing :P
Hawhaw, epic!
vad var det roliga?
↗ till inläggetAtt båda 2 faller på en trotoar kant.vad var det roliga?
Den var ju inte ens roligt, man ser tydligt att det hela var förbestämt och ingen olycka.
Ser inte det roliga med två personer som ramlar framför kameran för att få uppmärksamhet.
helt klart förbestämt, är ju inte ens säkert att det ska vara meningen att de ska trilla, kanske tar betäkning.
Förstör inte det roliga hela tiden. Ni borde vara i det här forumet för det heter faktiskt "humor".
OnTopic: Det var roligt.
Faceplant!
↗ till inläggetJag såg inte det roliga i det från första början.Förstör inte det roliga hela tiden. Ni borde vara i det här forumet för det heter faktiskt "humor".
↗ till inlägget*vägkant
det fanns ingen trottoar
↗ till inläggethåller med, det stinker fejk!Den var ju inte ens roligt, man ser tydligt att det hela var förbestämt och ingen olycka.Ser inte det roliga med två personer som ramlar framför kameran för att få uppmärksamhet.
↗ till inlägget↗ till inläggetJag såg inte det roliga i det från första början.Förstör inte det roliga hela tiden. Ni borde vara i det här forumet för det heter faktiskt "humor".
Då behöver du väl inte kommentera, eller?
men du xbox360 eller vad du heter.. Du kan väl komma med något roligt ibland också?
↗ till inläggetHar gjort flera roliga, och jag har inte sett dig komma med nått roligt.men du xbox360 eller vad du heter.. Du kan väl komma med något roligt ibland också?
haha lite rolig facktiskt ^^
Vägkanten är L33T :lol:
↗ till inläggetEn som inte gillar filmen har väl samma rätt att kommentera som en som gillar filmen?Då behöver du väl inte kommentera, eller?
↗ till inläggetMm, är van att folk tycker att mina filmer är tråkiga, har annorlunda humor :P↗ till inläggetEn som inte gillar filmen har väl samma rätt att kommentera som en som gillar filmen?Då behöver du väl inte kommentera, eller?
↗ till inläggetMm, är van att folk tycker att mina filmer är tråkiga, har annorlunda humor :P↗ till inläggetDå behöver du väl inte kommentera, eller?
En som inte gillar filmen har väl samma rätt att kommentera som en som gillar filmen?
Det har du verkligen rätt i!
Ser inte något roligt i det hela, två soldater som snubblar?