360Xbox Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Har ni prövar Red Faction Geurilla demot?? Ett måste om man inte prövat det! Sjukt coolt! Man kan förstöra allt förutom marken, slägga, c-4 osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 haha, javisst har man kört det, spelade demot 5ggr på raken bara för att få spränga alla hus med sopbilen igen. släggan e skön, och det finns en underbar känsla när man ser en fiende ta skydd bakom en vägg, sen ställer man sig på andra sidan väggen och slår sönder den samtidigt som man ger han en hjärnskakning. Ska för övrigt köpa spelet när det kommer ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 haha, javisst har man kört det, spelade demot 5ggr på raken bara för att få spränga alla hus med sopbilen igen. släggan e skön, och det finns en underbar känsla när man ser en fiende ta skydd bakom en vägg, sen ställer man sig på andra sidan väggen och slår sönder den samtidigt som man ger han en hjärnskakning. Ska för övrigt köpa spelet när det kommer ut! Haha, håller med.Släggan smäller igenom väggen och fienden flyger 5 meter. Släggan är mitt favorit vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Japp, det är väldigt coolt :P As kul o köra den där bilen o krossa allting... NOOTHING CAN STOP ME NOOOOOOOW !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Verkar häftigt, jag har ärligt talat missat det här demot men ska tanka ner det nästa gång jag loggar in. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Det måste jag testa när jag fått tillbaka mitt xbox från tyskland :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Jäklar vad roligt tror jag ska köpa det när det kommer ut rekomenderar det!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Jäklar vad roligt tror jag ska köpa det när det kommer ut rekomenderar det!.Det kommer andra juli :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Det var skoj! Älskar att bara gå och slå sönder allt i småbitar framför sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Coolt att ni gillar de :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Har också kört demot (på ps3) riktigt roligt att leka runt. Försöker gång på gång riva ner ett hus med lite taktik. Men de är svårt.. XD De är rätt spännande i huset med övervåning när man sätter C4 på nedrevåningen, går upp, smäller av. och förhoppningsvis står du kvar där men de mesta runt om är helt sabbat. så har du värsta camp stället mot fienderna. (Gjorde jag :lol: ) Sedan efter 2 minuter hörde jag ett "knarrigt" ljud. och hela plattan jag stod på föll och ja, för min del sluta de inte lyckligt ;) Lär köpa det, verkade stort (mapen) och ser jag vintermiljö? Någon som vet vilka miljöer de är? Kommer inte vilja springa runt i röd öken hela tiden :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 Har också kört demot (på ps3) riktigt roligt att leka runt. Försöker gång på gång riva ner ett hus med lite taktik. Men de är svårt.. XD De är rätt spännande i huset med övervåning när man sätter C4 på nedrevåningen, går upp, smäller av. och förhoppningsvis står du kvar där men de mesta runt om är helt sabbat. så har du värsta camp stället mot fienderna. (Gjorde jag :lol: ) Sedan efter 2 minuter hörde jag ett "knarrigt" ljud. och hela plattan jag stod på föll och ja, för min del sluta de inte lyckligt ;) Lär köpa det, verkade stort (mapen) och ser jag vintermiljö? Någon som vet vilka miljöer de är? Kommer inte vilja springa runt i röd öken hela tiden :P Spelet utspelar sig på Mars så jag tror att det bara kommer vara öken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.