Hoppa till innehåll

Red Faction Geurilla Demot!


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

haha, javisst har man kört det, spelade demot 5ggr på raken bara för att få spränga alla hus med sopbilen igen.

släggan e skön, och det finns en underbar känsla när man ser en fiende ta skydd bakom en vägg, sen ställer man sig på andra sidan väggen och slår sönder den samtidigt som man ger han en hjärnskakning.

 

Ska för övrigt köpa spelet när det kommer ut!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha, javisst har man kört det, spelade demot 5ggr på raken bara för att få spränga alla hus med sopbilen igen.

släggan e skön, och det finns en underbar känsla när man ser en fiende ta skydd bakom en vägg, sen ställer man sig på andra sidan väggen och slår sönder den samtidigt som man ger han en hjärnskakning.

 

Ska för övrigt köpa spelet när det kommer ut!

Haha, håller med.

Släggan smäller igenom väggen och fienden flyger 5 meter.

Släggan är mitt favorit vapen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har också kört demot (på ps3) riktigt roligt att leka runt. Försöker gång på gång riva ner ett hus med lite taktik. Men de är svårt.. XD

De är rätt spännande i huset med övervåning när man sätter C4 på nedrevåningen, går upp, smäller av. och förhoppningsvis står du kvar där men de mesta runt om är helt sabbat. så har du värsta camp stället mot fienderna. (Gjorde jag :lol: ) Sedan efter 2 minuter hörde jag ett "knarrigt" ljud. och hela plattan jag stod på föll och ja, för min del sluta de inte lyckligt ;)

 

Lär köpa det, verkade stort (mapen) och ser jag vintermiljö? Någon som vet vilka miljöer de är?

Kommer inte vilja springa runt i röd öken hela tiden :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har också kört demot (på ps3) riktigt roligt att leka runt. Försöker gång på gång riva ner ett hus med lite taktik. Men de är svårt.. XD

De är rätt spännande i huset med övervåning när man sätter C4 på nedrevåningen, går upp, smäller av. och förhoppningsvis står du kvar där men de mesta runt om är helt sabbat. så har du värsta camp stället mot fienderna. (Gjorde jag :lol: ) Sedan efter 2 minuter hörde jag ett "knarrigt" ljud. och hela plattan jag stod på föll och ja, för min del sluta de inte lyckligt ;)

 

Lär köpa det, verkade stort (mapen) och ser jag vintermiljö? Någon som vet vilka miljöer de är?

Kommer inte vilja springa runt i röd öken hela tiden :P

Spelet utspelar sig på Mars så jag tror att det bara kommer vara öken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...