ImbazFuhrer Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Hej! Mitt ps3 med 60GB gick sönder och jag skickade inn det på lagning... en vecka senare berättar dom att det är i japan.... :angry: :( Sååå... jag fick köpa ett nytt ps3 med bara 40GB utan 4USB intag utan förmågan att köra ps2 spel och mindre gb... Om du har kommentarer synpunkter eller egna tabbar, så skicka inn!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Du måste vänta längre än en vecka innan dy fåt illbaka det. Onödigt att köpa ett nytt då du kommer få tillbaka ditt gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Jepp. Det dummaste jag hört. Köpa nytt PS3... Och om du inte vill ha mindre minne varför inte köpa en 80gb eller 160gb istället för en 40gb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Öh....... Köpte du nytt? Du kommer ju få tillbaka ditt gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Hej! Mitt ps3 med 60GB gick sönder och jag skickade inn det på lagning... en vecka senare berättar dom att det är i japan.... :angry: :( Sååå... jag fick köpa ett nytt ps3 med bara 40GB utan 4USB intag utan förmågan att köra ps2 spel och mindre gb... Om du har kommentarer synpunkter eller egna tabbar, så skicka inn!!! :D onödigt att lägga 4000 spänn på ett till ps3 när kommer få tillbaks ditt gamla om några veckor...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Hej! Mitt ps3 med 60GB gick sönder och jag skickade inn det på lagning... en vecka senare berättar dom att det är i japan.... :angry: :( Sååå... jag fick köpa ett nytt ps3 med bara 40GB utan 4USB intag utan förmågan att köra ps2 spel och mindre gb... Om du har kommentarer synpunkter eller egna tabbar, så skicka inn!!! :D Hah, ägd, du kommer ju att få tibax ditt gamla, lite onödigt att köpa nytt? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 E u så ps3 nörd så du kan inte vänta några veckor? :D Men om dom inte kan laga det kommer du få ett nytt... ungefär som med mobiler... Min kompis Stampade sönder sin telefon och fin en ny och bättre för att dom inte kunde laga den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 E u så ps3 nörd så du kan inte vänta några veckor? :D Men om dom inte kan laga det kommer du få ett nytt... ungefär som med mobiler... Min kompis Stampade sönder sin telefon och fin en ny och bättre för att dom inte kunde laga den... Det var väll i och för sig för att han hade drulle försäkring på mobilen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoglund7 Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 (redigerat) håller med dom andra att det var onödigt att köpa ett nytt ps3 när du får tillbaka det gamla Redigerat 26 April 2009 av Hoglund7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 hehehe, Hur gick det sönder då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Får man komma hem till dej och lana? När du får tillbaks ditt gamla PS3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 f*n vad pwned :s dock tror jag att det här är ett troll inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.