Hoppa till innehåll

Mitt Ps3 På Semester...


ImbazFuhrer
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej! Mitt ps3 med 60GB gick sönder och jag skickade inn det på lagning... en vecka senare berättar dom att det är i japan.... :angry: :(

Sååå... jag fick köpa ett nytt ps3 med bara 40GB utan 4USB intag utan förmågan att köra ps2 spel och mindre gb...

 

Om du har kommentarer synpunkter eller egna tabbar, så skicka inn!!! :D

Du skulle ju inte behöva köpa ett nytt ps3 bara för att dom sa att det var i japan.

Då jag skickade mitt 360 på lagning så skickades det till Tyskland.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

min ps3 är också sönder. jag skickade först ett mail till playstation supporten. Jag berättade lite vad som hände. De sa att det var ett hårdvaru fel och att jag skulle skicka ett mail till där jag köpte det.

 

Jag gjorde det och fick till svar vad jag skulle göra. Skickade den förra veckan. Förhoppningvis så går den på reklamationrätten (har inte garantin kvar) så jag inte behöver betala ;)

 

Edit -

Om de byts ut så byts de mot andra 60-gbs (andra användna) om din lagas så finns det chans att du får tillbaka just din.

Redigerat av UOne
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...