Hoppa till innehåll

Mitt Ps3 På Semester...


ImbazFuhrer
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej! Mitt ps3 med 60GB gick sönder och jag skickade inn det på lagning... en vecka senare berättar dom att det är i japan.... :angry: :(

Sååå... jag fick köpa ett nytt ps3 med bara 40GB utan 4USB intag utan förmågan att köra ps2 spel och mindre gb...

 

Om du har kommentarer synpunkter eller egna tabbar, så skicka inn!!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! Mitt ps3 med 60GB gick sönder och jag skickade inn det på lagning... en vecka senare berättar dom att det är i japan.... :angry: :(

Sååå... jag fick köpa ett nytt ps3 med bara 40GB utan 4USB intag utan förmågan att köra ps2 spel och mindre gb...

 

Om du har kommentarer synpunkter eller egna tabbar, så skicka inn!!! :D

onödigt att lägga 4000 spänn på ett till ps3 när kommer få tillbaks ditt gamla om några veckor...?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! Mitt ps3 med 60GB gick sönder och jag skickade inn det på lagning... en vecka senare berättar dom att det är i japan.... :angry: :(

Sååå... jag fick köpa ett nytt ps3 med bara 40GB utan 4USB intag utan förmågan att köra ps2 spel och mindre gb...

 

Om du har kommentarer synpunkter eller egna tabbar, så skicka inn!!! :D

Hah, ägd, du kommer ju att få tibax ditt gamla, lite onödigt att köpa nytt? :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

E u så ps3 nörd så du kan inte vänta några veckor? :D Men om dom inte kan laga det kommer du få ett nytt... ungefär som med mobiler... Min kompis Stampade sönder sin telefon och fin en ny och bättre för att dom inte kunde laga den...

Det var väll i och för sig för att han hade drulle försäkring på mobilen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...