GangsterTwist Skrivet 20 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 http://www.gametrailers.com/video/assassin...ins-creed/51783 Bra information Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Han är grymt mycket bättre än Altair! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 om jag inte minns helt fel så klurade Leonardo ut en plan för en möjlig belägring av Venedig, där en armé skulle gå på havets botten med en sorts dåtidens snorkel för att få luft där nere, och sedan störta in i Venedig. Skulle tycka att det vore ett häftigt sätt att ta sig in i Venedig på men antagligen inget vi kommer att få se ;) . Sen konstruerade Leonardo gevär bland annat, som skulle kunna vara häftigt att använda för ett mord på avstånd. Flyttbara broar, katapulter m.m är också de häftiga inslag, men jag tvivlar speciellt mycket på katapulten, jag vet inte riktigt hur den skulle kunna användas i ett spel som detta ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 21 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 om jag inte minns helt fel så klurade Leonardo ut en plan för en möjlig belägring av Venedig, där en armé skulle gå på havets botten med en sorts dåtidens snorkel för att få luft där nere, och sedan störta in i Venedig. Skulle tycka att det vore ett häftigt sätt att ta sig in i Venedig på men antagligen inget vi kommer att få se ;) . Sen konstruerade Leonardo gevär bland annat, som skulle kunna vara häftigt att använda för ett mord på avstånd. Flyttbara broar, katapulter m.m är också de häftiga inslag, men jag tvivlar speciellt mycket på katapulten, jag vet inte riktigt hur den skulle kunna användas i ett spel som detta ;)Haha coolt, men pistol och sånt är ju med i spelet, hidden pistol, skapad av Leonardo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 12 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Artikel @ GR det låter såklart fett bra. :) man har ju sina 2 hidden blades när man behöver gå tyst fram, men jag tror inte man kommer utrustas med någon mer kniv, svärd eller liknande. ubisoft säger ju att han kommer vara väldigt bra med händerna istället och ta alla vakters, och annat folk man stöter på, vapen för eget bruk. Ja du, de finns massor med utrustning om du ser vid 3.00 till 3.13 på länken. Massor med olika svärd, yxor m.m. och throwing knifes också. Whoopido right :P LÄNK: http://www.gametrailers.com/video/dev-diar...ins-creed/54131 Om man nu har knivar så tycker jag det hade varit mycket verkligare om man kunde köpa knivar och jag tycker man borde få pengar av att klara uppdrag (som man senare kunde köpa knivar eller något annat med). Blev väldigt intresserad, jag gillade 1:an och jag kommer nog gilla 2:an dubbelt så mycket. Där slog du verkligen huvudet på spiken. Exakt som du trodde lär de ju bli, man använder pengar för att köpa utrustning m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Om man nu har knivar så tycker jag det hade varit mycket verkligare om man kunde köpa knivar och jag tycker man borde få pengar av att klara uppdrag (som man senare kunde köpa knivar eller något annat med). Blev väldigt intresserad, jag gillade 1:an och jag kommer nog gilla 2:an dubbelt så mycket. Där slog du verkligen huvudet på spiken. Exakt som du trodde lär de ju bli, man använder pengar för att köpa utrustning m.m. Härligt :D Kommer nog köpa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Har bokat Black Edition till PS3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Man borde nog köpa ettan pga storyn. AC 2 kommer behålla Desmond (de som spelat spelet fattar) så jag tror man missar mycket utan det första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Kommer ihåg att jag läste någonstans för ett tag sen, att en som jobbade på Assassin's Creed 2 sa att det inte skulle vara något problem med att fatta storyn om man inte spelat första spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 26 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 man spelar ju som samma snubbe ja, men åker tbx till en annan tid. Kommer nog inte sabba storyn så mycket ifall man inte kört AC1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 Va? I ettan spelade man som Altaïr och i AC2 spelar man som Ezio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 Tror han menar att man är samma kille i våran tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.