Hoppa till innehåll

Assassins Creed 2


GangsterTwist
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

om jag inte minns helt fel så klurade Leonardo ut en plan för en möjlig belägring av Venedig, där en armé skulle gå på havets botten med en sorts dåtidens snorkel för att få luft där nere, och sedan störta in i Venedig. Skulle tycka att det vore ett häftigt sätt att ta sig in i Venedig på men antagligen inget vi kommer att få se ;) . Sen konstruerade Leonardo gevär bland annat, som skulle kunna vara häftigt att använda för ett mord på avstånd. Flyttbara broar, katapulter m.m är också de häftiga inslag, men jag tvivlar speciellt mycket på katapulten, jag vet inte riktigt hur den skulle kunna användas i ett spel som detta ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om jag inte minns helt fel så klurade Leonardo ut en plan för en möjlig belägring av Venedig, där en armé skulle gå på havets botten med en sorts dåtidens snorkel för att få luft där nere, och sedan störta in i Venedig. Skulle tycka att det vore ett häftigt sätt att ta sig in i Venedig på men antagligen inget vi kommer att få se ;) . Sen konstruerade Leonardo gevär bland annat, som skulle kunna vara häftigt att använda för ett mord på avstånd. Flyttbara broar, katapulter m.m är också de häftiga inslag, men jag tvivlar speciellt mycket på katapulten, jag vet inte riktigt hur den skulle kunna användas i ett spel som detta ;)

Haha coolt, men pistol och sånt är ju med i spelet, hidden pistol, skapad av Leonardo.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Artikel @ GR

 

det låter såklart fett bra. :)

man har ju sina 2 hidden blades när man behöver gå tyst fram, men jag tror inte man kommer utrustas med någon mer kniv, svärd eller liknande. ubisoft säger ju att han kommer vara väldigt bra med händerna istället och ta alla vakters, och annat folk man stöter på, vapen för eget bruk.

Ja du, de finns massor med utrustning om du ser vid 3.00 till 3.13 på länken. Massor med olika svärd, yxor m.m. och throwing knifes också. Whoopido right :P

 

LÄNK: http://www.gametrailers.com/video/dev-diar...ins-creed/54131

 

Om man nu har knivar så tycker jag det hade varit mycket verkligare om man kunde köpa knivar och jag tycker man borde få pengar av att klara uppdrag (som man senare kunde köpa knivar eller något annat med).

 

Blev väldigt intresserad, jag gillade 1:an och jag kommer nog gilla 2:an dubbelt så mycket.

Där slog du verkligen huvudet på spiken. Exakt som du trodde lär de ju bli, man använder pengar för att köpa utrustning m.m.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Om man nu har knivar så tycker jag det hade varit mycket verkligare om man kunde köpa knivar och jag tycker man borde få pengar av att klara uppdrag (som man senare kunde köpa knivar eller något annat med).

 

Blev väldigt intresserad, jag gillade 1:an och jag kommer nog gilla 2:an dubbelt så mycket.

Där slog du verkligen huvudet på spiken. Exakt som du trodde lär de ju bli, man använder pengar för att köpa utrustning m.m.

 

 

Härligt :D

Kommer nog köpa :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...