SNUFFINATOR Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Någon som spelar MS Europe? Isf vad är ni för class, villken lvl är ni och vad heter ni in-game? :) Själv är jag Thief lvl 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minun Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 jag är lvl 58 (just nu) assassin, namn: iPowerslave Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 1 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 (redigerat) Är lvl 15 nu, any ideas var jag borde träna? Redigerat 1 Maj 2009 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Har kört, slutade och började med La Tale, nästan samma sak fast bättre, slutade, men jag är nog ändå mer för MapleStory, eller kanske inte, eller, eller det, men det da!, okej, men det är bättre där, men JAG HAR SLUTAT MED BÅDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 4 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Har kört, slutade och började med La Tale, nästan samma sak fast bättre, slutade, men jag är nog ändå mer för MapleStory, eller kanske inte, eller, eller det, men det da!, okej, men det är bättre där, men JAG HAR SLUTAT MED BÅDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Låter...Fint :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Har kört maplestory men sluta och börja med cs i stället pgr av att maple vart lite lång tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 håller på att installerar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rubbew Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Jag kör, är lv11(levlar nog snart) namn:Zykkrs, class: swordsman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 9 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Gjorde ett nytt acc 2 dar sen, är lvl 18 magician. Men kanske lagar en ny thief. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 lvl 9 magician men hur använder man magic?? kkan bara slåss med min wand O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 10 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 (redigerat) du använder skills, du sätter skill points på nån skill. Det är rekommenderat att sätta första skill pointen på lightning bolt. btw jeppe, vad heter du? Jag heter IceCloud, adda mig ;D Redigerat 10 Maj 2009 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 hehe vet hur man gör nu :P heter Crystalean1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.