knipan64 Skrivet 18 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2009 Typ lvl 37 assasin eller nått med steelis (eller vad dom kallas >_>') Tyckte det tog så lång tid att lvl efter ett tag så jag la av =/ men kanske börjar nån gång igen men jag vet inte -_-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rosentown Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 e lvl 23 rogue (thief) ska bli assasin ni som e lvl 10-21 träna i henesys pq asså i maplestory eu o ni 21-30 träna i kc pq Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PwnAllNoobs Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Jag har en Bandit och en Sin och en I/L Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Det går så segt att levla på MS så jag började köra maplestory private server :yucky: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Blev lite sugen på att spela det, kanske laddar ner det inatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Kör GMS nu, det nya jobbet :) Jag har dock en lvl 65 Wind Breaker på Europe om nån vill ha ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 12 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Jag vill ha :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 håller på att installerar :) Du stal mina ord! :) Ska försöka mig på detta eftersom Runescape är tråkigt och WoW kostar så himla mycket :J Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minun Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 nu är jag : lvl 80 hermit (iPowerslave) lvl 90 soul master(SgtEddie) lvl xx spearman (Kataklysm) lvl 3x I/L mage (lneartheD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Har en level 30 på Global (när jag testade det för första gången fanns inte Europa(eller så började jag på global för någon annan anledning(?)). Vet inte om jag ska börja igen då jag redan kör 4-5 spel och känner inte att lägga tid på Maplestory, men rätt roligt spel om man kör på en dålig dator (brukade ha med installationsfilen på USB-minnet :D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Spelade på olika accounts förra gången. Blev tråkigt efter ett tag, så jag slutade :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 (redigerat) Har börjat köra igen, dock inte på min lvl 65 utan jag gjorde en ny, är lvl 34 Flame wizard nu. Någon annan som fortfarande kör? Adda mig isåfall, heter Motorväg xD EDIT: lvl 60 nu :) Redigerat 24 Maj 2010 av DeathMetal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.