Npoti Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 asså jag har inte haft LIVE förens nu asså jag skulle installera de då. jag vill ju ha de på min vanliga profil ju men asså den gör ju f*n en helt nu profil vrf jag blir helt j*vla galen på de HJÄLP! HALLÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 1: Logga in på din profil. 2: Tryck "Join Xbox live". 3: Gör allt skit som står. 4: Då kommer du ha live på din förra. Jag hade exakt samma problem då jag skulle joina Xbox Live. Jag trodde det inte skulle bli på min vanliga profil, men det blev de. Gör du genom Xbox.com? Då går det inte att göra på sin gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 26 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 1: Logga in på din profil. 2: Tryck "Join Xbox live". 3: Gör allt skit som står. 4: Då kommer du ha live på din förra. Jag hade exakt samma problem då jag skulle joina Xbox Live. Jag trodde det inte skulle bli på min vanliga profil, men det blev de. Gör du genom Xbox.com? Då går det inte att göra på sin gamla. jag gjorde de på Xboxen men då stod de att man måste logga ut av ngn viss anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 1: Logga in på din profil. 2: Tryck "Join Xbox live". 3: Gör allt skit som står. 4: Då kommer du ha live på din förra. Jag hade exakt samma problem då jag skulle joina Xbox Live. Jag trodde det inte skulle bli på min vanliga profil, men det blev de. Gör du genom Xbox.com? Då går det inte att göra på sin gamla. jag gjorde de på Xboxen men då stod de att man måste logga ut av ngn viss anledning Jag vet, logga in på användaren, join xboxlive, gör allting sen är det klart.Man loggas ut, men det blir på användaren man sist va inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 27 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 1: Logga in på din profil. 2: Tryck "Join Xbox live". 3: Gör allt skit som står. 4: Då kommer du ha live på din förra. Jag hade exakt samma problem då jag skulle joina Xbox Live. Jag trodde det inte skulle bli på min vanliga profil, men det blev de. Gör du genom Xbox.com? Då går det inte att göra på sin gamla. jag gjorde de på Xboxen men då stod de att man måste logga ut av ngn viss anledning Jag vet, logga in på användaren, join xboxlive, gör allting sen är det klart.Man loggas ut, men det blir på användaren man sist va inne. ok tack ska prova igen då :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 27 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 1: Logga in på din profil. 2: Tryck "Join Xbox live". 3: Gör allt skit som står. 4: Då kommer du ha live på din förra. Jag hade exakt samma problem då jag skulle joina Xbox Live. Jag trodde det inte skulle bli på min vanliga profil, men det blev de. Gör du genom Xbox.com? Då går det inte att göra på sin gamla. jag gjorde de på Xboxen men då stod de att man måste logga ut av ngn viss anledning Jag vet, logga in på användaren, join xboxlive, gör allting sen är det klart.Man loggas ut, men det blir på användaren man sist va inne. jag tänkte på de den kanske gör en ny profil för att det redan finns ngn med de nicket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 1: Logga in på din profil. 2: Tryck "Join Xbox live". 3: Gör allt skit som står. 4: Då kommer du ha live på din förra. Jag hade exakt samma problem då jag skulle joina Xbox Live. Jag trodde det inte skulle bli på min vanliga profil, men det blev de. Gör du genom Xbox.com? Då går det inte att göra på sin gamla. jag gjorde de på Xboxen men då stod de att man måste logga ut av ngn viss anledning Jag vet, logga in på användaren, join xboxlive, gör allting sen är det klart. Man loggas ut, men det blir på användaren man sist va inne. jag tänkte på de den kanske gör en ny profil för att det redan finns ngn med de nicket Funkar de? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 27 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 1: Logga in på din profil. 2: Tryck "Join Xbox live". 3: Gör allt skit som står. 4: Då kommer du ha live på din förra. Jag hade exakt samma problem då jag skulle joina Xbox Live. Jag trodde det inte skulle bli på min vanliga profil, men det blev de. Gör du genom Xbox.com? Då går det inte att göra på sin gamla. jag gjorde de på Xboxen men då stod de att man måste logga ut av ngn viss anledning Jag vet, logga in på användaren, join xboxlive, gör allting sen är det klart. Man loggas ut, men det blir på användaren man sist va inne. jag tänkte på de den kanske gör en ny profil för att det redan finns ngn med de nicket Funkar de? :D aa de gjorde de tack :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.