asabrasa Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 jag vet att man kan koppla in datorn i x.boxet men går det att spara filerna på x-boxen på något sätt. typ anime och andra filmer jag har på datorn. för jag kan bara hitta filerna men jag vet inte hur man sparar dem om man ens kan det. det här kom kanske ut lite konstigt men jag hoppas ni förstår annars så försöker jag förfina till det. tack på förhand mvh asabrasa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Ja, man kan spara filmer, musik osv. Vet inte hur man gör det men jag vet att man kan. Maila Xbox-Support och fråga hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Jag vet att man ska kunna skicka över filer från windows media player till sitt xbox. Mer än de vet jag inte. Troligen genom sladd eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Släng över det på ett USB-minne och kör in i Xbox:et, det borde funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 då måste man ha en video uppdatering för att man ska kunna se på filmer samt oftas så måste man omvandla filerna innan man kan se på dom ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 27 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 okej eftersom detta leder ingenstans så ska jag förklara lite bättre. jag har den senaste uppdateringen så jag kan se filmer som jag har på datorn på min tv via min x-box. men jag vill veta om man kan spara film filerna på som finns på datorn och kopiera dem till x-boxens hårdisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 okej eftersom detta leder ingenstans så ska jag förklara lite bättre. jag har den senaste uppdateringen så jag kan se filmer som jag har på datorn på min tv via min x-box. men jag vill veta om man kan spara film filerna på som finns på datorn och kopiera dem till x-boxens hårdisk. Tyvär så tror jag inte att det går att spara filmerna använd en extern hdd istället som är kopplad till ditt X-box istället B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 okej eftersom detta leder ingenstans så ska jag förklara lite bättre. jag har den senaste uppdateringen så jag kan se filmer som jag har på datorn på min tv via min x-box. men jag vill veta om man kan spara film filerna på som finns på datorn och kopiera dem till x-boxens hårdisk. Går inte, dock kan du rippa CD's med musik på till hårddisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.