Hoppa till innehåll

Går Det Att Spara Filer På X-box 360?


asabrasa
 Dela

Rekommendera inlägg

jag vet att man kan koppla in datorn i x.boxet men går det att spara filerna på x-boxen på något sätt.

 

typ anime och andra filmer jag har på datorn.

 

för jag kan bara hitta filerna men jag vet inte hur man sparar dem om man ens kan det.

 

det här kom kanske ut lite konstigt men jag hoppas ni förstår annars så försöker jag förfina till det.

 

tack på förhand mvh asabrasa

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okej eftersom detta leder ingenstans så ska jag förklara lite bättre.

 

jag har den senaste uppdateringen så jag kan se filmer som jag har på datorn på min tv via min x-box.

men jag vill veta om man kan spara film filerna på som finns på datorn och kopiera dem till x-boxens hårdisk.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okej eftersom detta leder ingenstans så ska jag förklara lite bättre.

 

jag har den senaste uppdateringen så jag kan se filmer som jag har på datorn på min tv via min x-box.

men jag vill veta om man kan spara film filerna på som finns på datorn och kopiera dem till x-boxens hårdisk.

 

 

Tyvär så tror jag inte att det går att spara filmerna använd en extern hdd istället som är kopplad till ditt X-box istället B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okej eftersom detta leder ingenstans så ska jag förklara lite bättre.

 

jag har den senaste uppdateringen så jag kan se filmer som jag har på datorn på min tv via min x-box.

men jag vill veta om man kan spara film filerna på som finns på datorn och kopiera dem till x-boxens hårdisk.

Går inte, dock kan du rippa CD's med musik på till hårddisken.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...