Kekko Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Tja vilken pet shop boys låt tycker ni är bäst? jag tycker "GO WEST" som bajen har gjorde en hejar ramsa av :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 har aldrig hört dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Tja vilken pet shop boys låt tycker ni är bäst? jag tycker "GO WEST" som bajen har gjorde en hejar ramsa av :D De e väl typ 60-70 tal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 har aldrig hört dom Inte jag heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 JAg har hört någon låt av dom men jag minns inte vad den hette :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 vad är detta!? ingen som har hört petshop boys? dom kommer till storsjö yran i år! i dont know what you want, but i cant give it anymore- en låt med dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Jag tycker New york city boys är bets av pet shop boys Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.