DiRtY Skrivet 27 April 2009 Rapport Skrivet 27 April 2009 tja har världens problem nu. när jag ladda ner (inte uppehovsrätt skyddat material, utan filmer som min polare gjort med egen kamera) från piratebay så kommer jag bara max upp i 5.9kb/sek fast det är över 30 seeders och 4 lechers. har aldrig varit såhär förut så provade att tanka enn film med uppehovskydd med över 1000 sedders och typ 100 lechers (bara för att prova!) och den gick inte heller över 5.9kb/sek. har nu testat ett par stycken och ingen kommer över 5.9kb/sek. vad f*n e fel? använder Azureus. tja har världens problem nu. när jag ladda ner (inte uppehovsrätt skyddat material, utan filmer som min polare gjort med egen kamera) från piratebay så kommer jag bara max upp i 5.9kb/sek fast det är över 30 seeders och 4 lechers. har aldrig varit såhär förut så provade att tanka enn film med uppehovskydd med över 1000 sedders och typ 100 lechers (bara för att prova!) och den gick inte heller över 5.9kb/sek. har nu testat ett par stycken och ingen kommer över 5.9kb/sek. vad f*n e fel? använder Azureus. edit: hittade problemet, nån av mina inavlade syskon hade ändrat max nedhastigheten till 6 kb/sek. lås tråden tack. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.