Imagine Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 vet någon någon billig bärbar data? Ska köpa en ny för att sitta och downloada :P Seriöst nu, vet någon en Billig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 bara för att ladda ner så kan du köpa en bärbar dator med ganska mkt minne och hyfsad processor. det behövs inte mkt för att ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 28 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 bara för att ladda ner så kan du köpa en bärbar dator med ganska mkt minne och hyfsad processor. det behövs inte mkt för att ladda ner.Jag vet, men vet någon nån bra data med minne och bra prossecor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 (redigerat) vilken budget har du? 1 2 kanske satsa på en stationär att tanka på? http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=44503...led#ProductTabs Redigerat 28 April 2009 av RazerInc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 28 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 vilken budget har du? 1 2 kanske satsa på en stationär att tanka på? http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=44503...led#ProductTabs Månadspeng; 150:-/mån :P men så fyller jag år och så. Men 1:an, är det grafikkortet bra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 grafikkortet är ganska bra. men om du vill lira spel så är det inte bra. det är ett Integrerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 28 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Ska ha den för att spela. (spel som typ CS) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 En HP G7061EO är ganska bra för dett du vill göra. köpte min för 5k Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OvENchIn Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 (redigerat) En HP G7061EO är ganska bra för dett du vill göra. köpte min för 5k Kan du länka?Jag vill typ göra samma saker :P Redigerat 28 April 2009 av OvENchIn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 1 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Ja, skulle va schysst om någon länka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.