SmeK Skrivet 29 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2009 (redigerat) copy paste. Va en massa bilder också som jag inte orkar dra med Zombiesana Dödaren och den halva Gurkan gick till köket för att döda brödets fru. Fru Full korn. När dom hade dödat Full korns brödet så döda dom ett vanligt bröd. (not full korn) Mmm, vilket gott dött bröd det är, sa Gurkan. Ja, men tomaten var också gott till, sa Dödaren. Sen när dom hade ätit klart gick dom till Dödarens mamma i Dödar landet. Där var alla snälla tills tolv, då det var dödar time, alla hade vapen då Men Dödaren och hans kompis gurkan var säkra hos Dödarens gangstermamma för hon var värdens snällaste mamma tills tolv. Klockan var 14:00 så gurkan måste hem, Dödaren skyddade Gurkan som en livvakt. När Gurkan var hemma, körde hans familj monstertrak som vanligt så det ända som Gurkan könde göra var att hoppa upp på sin monstertrak och köra i väg. När Dödaren kom hem döda hans katt lös. det är mina lös din prostiuterar katt, skrek Dödaren. Och döda katten. hahaha där fick då din utsäljare. Sen kasta han ut katten. Dödaren ringde till Gurkan som spela Uno med montertrak. Och fråga om dom kunde träffas. Uno, jag vi kan gå ut, sa Gurkan. Tur att du är bög GurkanJ, sa Dödaren. Mm, vill du spela kattboll? , sa Gurkan. Bara så där kom 500 000 000 000 000 zombies. vi fick en pistol av en muter som hette carl. - ahhhh, alla e döda, sa Dödaren till Gurkan som åt på bossen. Nej, du kommer att bli en zombie, sa www.google.se Nooo, sa gurkan Sen så härde dom musik, metro metro metro metro metro metro , metro hajen kommer metro metro metro. Så sa dom på tv 4. Noooo min katt blir super zombie, sa Dödaren. Katten började skuta massa lazer över allt och carl blev sönder rostad å dog. Men då kom kakernas super kung mammas kaka och åt upp katten. inte nu igen nu kommer du bli en zombie också, sa www.Googel.se ßmammas kaka (före infektionen) ßmammas kaka (efter infektionen) Men mammas kaka dog av nalle puh som gick på gatan. Oh No Atlas is going to kill us, sa Andrew Ryan. Neh det är sant, sa Markoolio stränkt. Jag och Nasse ska kolla det, sa Nalle puh. Jo, det är sant Atlas ska döda Ryan. Va?, sa Markoolio. Du du ljuger. Atlas är god han hjälpte mig. Det är Ryan som är ond, han ska dö. Jo, det är sant men Atlas är ond, sa Nalle puh. Jag ska döda dig markoolio, sa Dödarn. Redigerat 29 Maj 2009 av Citox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 29 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2009 copy paste. Va en massa bilder också som jag inte orkar dra med Zombiesana Dödaren och den halva Gurkan gick till köket för att döda brödets fru. Fru Full korn. När dom hade dödat Full korns brödet så döda dom ett vanligt bröd. (not full korn) Mmm, vilket gott dött bröd det är, sa Gurkan. Ja, men tomaten var också gott till, sa Dödaren. Sen när dom hade ätit klart gick dom till Dödarens mamma i Dödar landet. Där var alla snälla tills tolv, då det var dödar time, alla hade vapen då Men Dödaren och hans kompis gurkan var säkra hos Dödarens gangstermamma för hon var värdens snällaste mamma tills tolv. Klockan var 14:00 så gurkan måste hem, Dödaren skyddade Gurkan som en livvakt. När Gurkan var hemma, körde hans familj monstertrak som vanligt så det ända som Gurkan könde göra var att hoppa upp på sin monstertrak och köra i väg. När Dödaren kom hem döda hans katt lös. det är mina lös din prostiuterar katt, skrek Dödaren. Och döda katten. hahaha där fick då din utsäljare. Sen kasta han ut katten. Dödaren ringde till Gurkan som spela Uno med montertrak. Och fråga om dom kunde träffas. Uno, jag vi kan gå ut, sa Gurkan. Tur att du är bög GurkanJ, sa Dödaren. Mm, vill du spela kattboll? , sa Gurkan. Bara så där kom 500 000 000 000 000 zombies. vi fick en pistol av en muter som hette carl. - ahhhh, alla e döda, sa Dödaren till Gurkan som åt på bossen. Nej, du kommer att bli en zombie, sa www.google.se Nooo, sa gurkan Sen så härde dom musik, metro metro metro metro metro metro , metro hajen kommer metro metro metro. Så sa dom på tv 4. Noooo min katt blir super zombie, sa Dödaren. Katten började skuta massa lazer över allt och carl blev sönder rostad å dog. Men då kom kakernas super kung mammas kaka och åt upp katten. inte nu igen nu kommer du bli en zombie också, sa www.Googel.se ßmammas kaka (före infektionen) ßmammas kaka (efter infektionen) Men mammas kaka dog av nalle puh som gick på gatan. Oh No Atlas is going to kill us, sa Andrew Ryan. Neh det är sant, sa Markoolio stränkt. Jag och Nasse ska kolla det, sa Nalle puh. Jo, det är sant Atlas ska döda Ryan. Va?, sa Markoolio. Du du ljuger. Atlas är god han hjälpte mig. Det är Ryan som är ond, han ska dö. Jo, det är sant men Atlas är ond, sa Nalle puh. Jag ska döda dig markoolio, sa Dödarn. Wtf?! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rubbew Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Håller med 360xbox, WTF!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Wtf?! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 försökte för mycket :/ du har ingen framtid som författare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 skriv gärna något mer på berättelsen _sgshh.doc Var du hög när du skrev din historia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 oooooookej... den va sämre än ja trodde o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 den va ju ball :D j*vla besserwissrar som klagar på grammatik etc, då hade den ju inte varit rolig? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 den va ju ball :D j*vla besserwissrar som klagar på grammatik etc, då hade den ju inte varit rolig? =DRolig? Vad i den var roligt? Det var bara skit kass gramatik och stavning, man fattade ju inget av berättelsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Haha, failblog.org? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 (redigerat) copy paste. Va en massa bilder också som jag inte orkar dra med Zombiesana Dödaren och den halva Gurkan gick till köket för att döda brödets fru. Fru Full korn. När dom hade dödat Full korns brödet så döda dom ett vanligt bröd. (not full korn) Mmm, vilket gott dött bröd det är, sa Gurkan. Ja, men tomaten var också gott till, sa Dödaren. Sen när dom hade ätit klart gick dom till Dödarens mamma i Dödar landet. Där var alla snälla tills tolv, då det var dödar time, alla hade vapen då Men Dödaren och hans kompis gurkan var säkra hos Dödarens gangstermamma för hon var värdens snällaste mamma tills tolv. Klockan var 14:00 så gurkan måste hem, Dödaren skyddade Gurkan som en livvakt. När Gurkan var hemma, körde hans familj monstertrak som vanligt så det ända som Gurkan könde göra var att hoppa upp på sin monstertrak och köra i väg. När Dödaren kom hem döda hans katt lös. det är mina lös din prostiuterar katt, skrek Dödaren. Och döda katten. hahaha där fick då din utsäljare. Sen kasta han ut katten. Dödaren ringde till Gurkan som spela Uno med montertrak. Och fråga om dom kunde träffas. Uno, jag vi kan gå ut, sa Gurkan. Tur att du är bög GurkanJ, sa Dödaren. Mm, vill du spela kattboll? , sa Gurkan. Bara så där kom 500 000 000 000 000 zombies. vi fick en pistol av en muter som hette carl. - ahhhh, alla e döda, sa Dödaren till Gurkan som åt på bossen. Nej, du kommer att bli en zombie, sa www.google.se Nooo, sa gurkan Sen så härde dom musik, metro metro metro metro metro metro , metro hajen kommer metro metro metro. Så sa dom på tv 4. Noooo min katt blir super zombie, sa Dödaren. Katten började skuta massa lazer över allt och carl blev sönder rostad å dog. Men då kom kakernas super kung mammas kaka och åt upp katten. inte nu igen nu kommer du bli en zombie också, sa www.Googel.se ßmammas kaka (före infektionen) ßmammas kaka (efter infektionen) Men mammas kaka dog av nalle puh som gick på gatan. Oh No Atlas is going to kill us, sa Andrew Ryan. Neh det är sant, sa Markoolio stränkt. Jag och Nasse ska kolla det, sa Nalle puh. Jo, det är sant Atlas ska döda Ryan. Va?, sa Markoolio. Du du ljuger. Atlas är god han hjälpte mig. Det är Ryan som är ond, han ska dö. Jo, det är sant men Atlas är ond, sa Nalle puh. Jag ska döda dig markoolio, sa Dödarn. Läste den förut men nu får jag inte upp den men WTF? Vad är en monstertrak? Redigerat 18 Juni 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 hahaa! "Gurkan som spela Uno med montertrak." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.