Gäst 40200 Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 hahaa! "Gurkan som spela Uno med montertrak."jag fattade inte ett skit om berättelsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 (redigerat) Den var ju för fan bra xD Redigerat 18 Juni 2009 av Kontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Taeckie Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Ehe... jag förstår inte ett enda j*vla skit av det där :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Fattade absolut ingenting :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Det var det sämsta jag någonsin läst. Plugga grammatik och stavning men framför allt - LÄS BÖCKER, det är så du lär dig på riktigt hur man använder det svenska språket i litterär form.Vad lider du av? Du ska alltid gnälla på allt och alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 den va ju ball :D j*vla besserwissrar som klagar på grammatik etc, då hade den ju inte varit rolig? =D True :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Fattade absolut ingenting :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.