Hoppa till innehåll

Min Konstiga Berättelse


SvenskaSpel
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 3 veckor senare...

Den var jättebra! LOVAR!!1 Min pappas kompis kusins brossa jobbar på ett bokförlag! Ska jag fråga han om din får vara med där?

 

 

*ironi*

Tack :lol:

 

OMG Raeven vad gör du, småungarna fattar ju inte ironi!

 

Du "Tolin" om du nu heter det.Om han kanske inte gjorde den bra so what?Om du nu är så bra så skriv den bättre då eller tyst!Han är ingen Småunge om han kan skriva en berättelser,jag har inte precis sett"Kolla Tolins berättelse den äger" han kanske inte stavar rätt eller nåt men det är inget att skriva om!Vi fattade första gången du skrev"Den sög"!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den var jättebra! LOVAR!!1 Min pappas kompis kusins brossa jobbar på ett bokförlag! Ska jag fråga han om din får vara med där?

 

 

*ironi*

Tack :lol:

OMG Raeven vad gör du, småungarna fattar ju inte ironi!

 

Du "Tolin" om du nu heter det.Om han kanske inte gjorde den bra so what?Om du nu är så bra så skriv den bättre då eller tyst!Han är ingen Småunge om han kan skriva en berättelser,jag har inte precis sett"Kolla Tolins berättelse den äger" han kanske inte stavar rätt eller nåt men det är inget att skriva om!Vi fattade första gången du skrev"Den sög"!

 

Tror han kan se på berättelsen hur gammal han är, eftersom alla i stort sett lär sig hur man ska skriva berättelser i skolan, men inte om han kanske är 9 år. Jag menar, t.ex, som på ditt sett du skriver. Du gör inte mellanrum mellan dina utropstecken.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Eminem4Life

ok det går inte att ladda ner och vad jag läst av dom andra medlemmarna så håller jag fullständigt med dom.

 

det var en gång en häst berätta mera pappa det var en gång en häst gonatt och sov så gott. <---------------- där har du en Berättelse som du an läsa en stund.

Redigerat av Eminem4Life
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...