Pelleelle Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 kan inte heller se.. kan någon skriva vad han skrev?(exakt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 30 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 skriv gärna något mer på berättelsen!!! eller gör den roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maka Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Den var jättebra! LOVAR!!1 Min pappas kompis kusins brossa jobbar på ett bokförlag! Ska jag fråga han om din får vara med där? *ironi* Tack :lol: OMG Raeven vad gör du, småungarna fattar ju inte ironi! Du "Tolin" om du nu heter det.Om han kanske inte gjorde den bra so what?Om du nu är så bra så skriv den bättre då eller tyst!Han är ingen Småunge om han kan skriva en berättelser,jag har inte precis sett"Kolla Tolins berättelse den äger" han kanske inte stavar rätt eller nåt men det är inget att skriva om!Vi fattade första gången du skrev"Den sög"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Den var jättebra! LOVAR!!1 Min pappas kompis kusins brossa jobbar på ett bokförlag! Ska jag fråga han om din får vara med där? *ironi* Tack :lol: OMG Raeven vad gör du, småungarna fattar ju inte ironi! Du "Tolin" om du nu heter det.Om han kanske inte gjorde den bra so what?Om du nu är så bra så skriv den bättre då eller tyst!Han är ingen Småunge om han kan skriva en berättelser,jag har inte precis sett"Kolla Tolins berättelse den äger" han kanske inte stavar rätt eller nåt men det är inget att skriva om!Vi fattade första gången du skrev"Den sög"! Tror han kan se på berättelsen hur gammal han är, eftersom alla i stort sett lär sig hur man ska skriva berättelser i skolan, men inte om han kanske är 9 år. Jag menar, t.ex, som på ditt sett du skriver. Du gör inte mellanrum mellan dina utropstecken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Filen går inte att ladda ner kan någon mirror/paste vad han skrev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Värdelös Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Texaco Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Värdelös Kopiera hit vad de står, för ja kan inte ladda ner :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Värdelös Kopiera hit vad de står, för ja kan inte ladda ner :o Jag kan inte heller se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 (redigerat) går inte att ladda ner för mig heller? :s browser problem kanske? jag använder google chrome.. eller så kan det ha något med faktumet att smartskallen gjorde ett _ framför filnamnet.. Redigerat 24 Maj 2009 av KingOni Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 någon som kan copy and paste:a hela texten? vill se vad det står eftersom att det inte funkar att ladda ner ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Gick inte att kadda ner och läsa... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 (redigerat) ok det går inte att ladda ner och vad jag läst av dom andra medlemmarna så håller jag fullständigt med dom. det var en gång en häst berätta mera pappa det var en gång en häst gonatt och sov så gott. <---------------- där har du en Berättelse som du an läsa en stund. Redigerat 28 Maj 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.