Hurricane Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Hej, som många av er D2 spelare vet så är det ju ladder reset snart. Men vad innebär det här..? Jag började spela någon gång i november, och jag har då aldrig varit med på en reset. Kan någon förklara vad exakt det här betyder, om items försvinner, har vi kvar våra chars osv. Försökte googla på det också, men inga svar därifrån. Skicka länk ifall ni hittar. Tacksam för svar //Chriso Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Det betyder att laddern startas om, vet inte riktigt hur jag ska förklara... Highscoren och allt startas om på nytt, det börjar om. Hoppas du fatta va ja mena :kung: DD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 6 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Det betyder att laddern startas om, vet inte riktigt hur jag ska förklara... Highscoren och allt startas om på nytt, det börjar om. Hoppas du fatta va ja mena :kung: DD Neah, ja fatta no int va du mena tide.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Alla gubbar försvinner. Man får spela från början, helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.