MrTast Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Jag blev nyss 40 i attack! Jag är såå glad! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Inte så jättehögt men, grattis. Nu kan du ju använda rune! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mouad Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 inte sá mycket hur glad kommer du bli när du är 99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
show2time Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 grattis, btw vad har du för grafik kort? verkar som du har typ 2x snyggare grafik än jag och jag kör allt på max i runescape och samma HD... :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 grattis, btw vad har du för grafik kort? verkar som du har typ 2x snyggare grafik än jag och jag kör allt på max i runescape och samma HD... :sHar du ställt in texture etc till max? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Inget att diskutera, låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg