viktorio Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 jag gillar en tjej i en annan skola och har aldrigt träffat henne, men jag har sett hon i tidningen , träffa hon när jag var liten, och våra farsor jobbar på samma jobb, hon har sätt mig på mariebad men vill ändå inte bli ihop med mig hon vill lära känna mig först. hur ska detta sluta???? ÄRLIGA SVAR!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Ja, hur ska det sluta? Du är tio; det hinner inte ens börja. Vänta några år istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 (redigerat) alltid en bra början att börja som ung :) go for it! iaf vänta och bli vän med henne då. Redigerat 29 April 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Prata med hon, gör en relation och om några år ser du, då skakar tak lampan!! Ehum, skippa den sista biten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktorio Skrivet 30 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 skaka tak lampan .. hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Lär dig skillnaden mellan "Hon" och "Henne", sen kanske du har en chans ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Vet du ens vad kärlek är? Du kan lixom inte bara fråga chans DIREKT när du ser henne, och när hon säger "NÄÄÄÄÄ" då ska du inte skära dina armar. Börja att snacka med henne och de kommer gå så smått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 "hon vill lära känna mig först."<--- DÄR har du svaret.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.