Hoppa till innehåll

Halo


hans

Rekommendera inlägg

Finns ingen som helst fakta om det än, men det finns en hel del om Halo 3: ODST som han ovan länkade till. Själv tror jag att det kan komma ett halo till då Halo 3's slut lutar åt det hållet.

 

Till vilka konsoller? Ja, Bungie är ju längre inte köpt av microsoft så det kommer nog inte bara till Xbox 360.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Det är inte sant, ingen fakta än, Microsoft kommer kontakta oss om andra Halo spel (MS äger ju Halo nu...)

 

de har ju sagt att det inte kommer komma något efter odst. att de kommer starta på en helt ny spelserie

Bungie kan inte göra nåt för att MS köpte upp Halo-spelen, men Halo: Chronicles kommer att komma efter Halo 3: Orbital Drop shock trooper...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tror dem kommer fotsätta göra halo spel så länge det säljer bra (vilket det gör!!!). men att dem fortsätter på halo 3 och att man får spela som master chief som i halo1, 2 och 3 tror jag inte för den trilogin är avslutad. men jag är spänd efter nya halo spel fastn det inte blir samma sak som halo 3 o alla dessa. tyckte dem gjorde ett riktigt bra jobb med halo wars s varför inte? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

jag tror dem kommer fotsätta göra halo spel så länge det säljer bra (vilket det gör!!!). men att dem fortsätter på halo 3 och att man får spela som master chief som i halo1, 2 och 3 tror jag inte för den trilogin är avslutad. men jag är spänd efter nya halo spel fastn det inte blir samma sak som halo 3 o alla dessa. tyckte dem gjorde ett riktigt bra jobb med halo wars s varför inte? :)

Dom kan fortfarande göra en ny trilogi med Masterchief.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...