Nacke3000 Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Vilken gud tycker ni är coolast på runescape? Jag vet inte riktigt vem jag tycker är coolast men jag står på saradomins sida! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Saradomin och Zamorak, mest Zamorak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Guthix. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
white19950207 Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 (redigerat) ZAROS. För dom som inte vet var Zaros värsta über guden innan Zamorak förråde honom. Men av dom tre vanliga (Saradomin,Guthix och Zamorak) Tycker Jag Guthix är coolast (Balansens gud.) :D Guthix irg Redigerat 3 Maj 2009 av white19950207 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 För utseendet skull så är det klart saradomin, grymt sött på tjejer. men, starkaste gissar jag på Zamorak, vet dock knappt något om någon :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 snacka om onödig tråd :s aja, jag svarar guthix, för han ser roligast ut.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Gillar sara, men Bandos e med cool som f*n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Guthix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Bandos :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 (redigerat) Gillar sara, men Bandos e med cool som f*n Bandos :)Bandos är väl ingen gud? Redigerat 2 Maj 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 (redigerat) Bandos :)Bandos är väl ingen gud? Bandos (also known as the Big High War God, Goblin God and Sky Goblin by the goblins) is a god of war and the deity of many of Gielinor's less intelligent races such as goblins and ogres, although orks and some ogres at least know his name (according to the High Priest in Land of the Goblins). Until recently, Bandos was almost completely forgotten by the humans of Gielinor due to his disappearance after the God Wars. ^^ Redigerat 2 Maj 2009 av Arako Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Bandos :) Bandos är väl ingen gud? Bandos (also known as the Big High War God, Goblin God and Sky Goblin by the goblins) is a god of war and the deity of many of Gielinor's less intelligent races such as goblins and ogres, although orks and some ogres at least know his name (according to the High Priest in Land of the Goblins). Until recently, Bandos was almost completely forgotten by the humans of Gielinor due to his disappearance after the God Wars. ^^ + Att bandos har ett God sword. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg