Hoppa till innehåll

Ballar Av Stål Polisanmält.......igen!


DiRtY
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Crazyshit

Ballar av stål FTW!

 

Vissa av dem är dock för löjliga.

 

Tex Bitterfittan, the fuckers.

 

Men soneby citysport och en jobbig djäuvl är ju faktiskt skitroliga!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ballar av stål FTW!

 

Vissa av dem är dock för löjliga.

 

Tex Bitterfittan, the fuckers.

 

Men soneby citysport och en jobbig djäuvl är ju faktiskt skitroliga!

WORD, dock kan faktist Fuckers vara roliga ibland
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Yillian

svensk kopia av brittiska originalet, dock nästan bätre.

Japp, det är en kopia. Tycker dock inte att det är bättre än det brittiska originalet.

 

Andra gången? Har det varit på tv förr, för jag kommer bara ihåg det svenska och brittiska balls of steel.

Och njao du har ju en poäng i det, hellre göra klart sen sluta än att sluta direkt.

 

Och ursäkta mig, tänkte på stämningar när det gäller att ha råd osv.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker det är lite jobbigt att Sverige kopierar program såhär istället för att bara visa originalet (precis som med "Hål i väggen"), men det är är ännu dummare att stämma det :)

 

Men det är fortfarande kul :) ser på det nu.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle vara kul att veta om komikerna verkligen "städade upp" efter sig. Tänker mest på en jobbig jävel som kom med en stor lövblås och blåste omkring och förstörde en massa papper som folk hade. Kan säkert ha varit en hel årsbudget eller en fet uppsats som han förstörde. Var även någon persons mössa som han blåste ner i ett vattendrag. Kan ju inte ha varit särskilt skoj för honom. =/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Yillian

Inte bara det..vill inte låta fjollig nu men vafan använder dom för språk?

Han skrek bitterfittan medans min syrra satt och kollade på (Hon är 8) och hon skrek fitta till mig för hon trodde det var något roligt...

 

Det är tidigt på kvällen och barn är vakna då och då borde man ju inte svära på en kanal där minst (mina siffror) 1 miljon tittar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Andra gången? Har det varit på tv förr, för jag kommer bara ihåg det svenska och brittiska balls of steel.

Yes, har gått på SVT också. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

massmedia är skit, de beter sig bara värre och värre mot allmänheten, de har f*n ingen rätt över resten av befolkningen. hela TV är en stor j*vla klubb för inbördes beundran. en av anledningarna till att jag slutade se på TV.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

att ta konsekvenserna för det de har gjort är ju självklart, men man behöver väll inte tas i så. Om de förstör någonting kan de få fixa det, det ör ok. Men att får dagsböter för att ha sprutat lite vatten på Fredrik Reinfeldt får Mona Saliv att framstå som en bra ledare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och nu kommer den j*vla "Hjälp jag är med i en japansk tv-show", som är en svensk remake på den amerikanska versionen som sändes på TV6 för bara någon månad sen.

 

Att spruta vatten på en politiker är löjligt, omoget och borde mycket väl straffas. Är man så korkad att man får för sig att förnedra en av Sveriges ledare och sen förväntas komma undan med det så är det något fel på en helt enkelt.

Att vissa yngre barn tycker det är roligt kan jag förstå, men att Sveriges vuxna befolkning ska visa sig ha lika mogen mentalitet som Underwar är ju bara pinsamt. (Vid första anblick kan man tro att jag förolämpade Underwar där, men nej, det gjorde jag icke)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...