Darkdevil Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Själv satt man och lanade i en polares vardagsrum. Tycker inte att Valborg är värt att firas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yillian Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Det absolut värsta som finns är fulla skåningar. Själv var man på tjejkväll och drack Cola. Livet. Tjejkväll? o.O Jag brände allt jag såg!!!Och nu sitter du här och är otroligt rolig med din Utrops-tecken-sjukdom. Jag gjorde inget speciellt, satt på morsans båt och drack öl.. Åkte runt göteborg och körde bredvid en massa Stena lines :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Jag brände allt jag såg!!!Och nu sitter du här och är otroligt rolig med din Utrops-tecken-sjukdom. Jag gjorde inget speciellt, satt på morsans båt och drack öl.. Åkte runt göteborg och körde bredvid en massa Stena lines :) wat får du verkligen dricka öl unge man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 va? när var det valborg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 va? när var det valborg?I torsdags xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yillian Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Jag brände allt jag såg!!! Och nu sitter du här och är otroligt rolig med din Utrops-tecken-sjukdom. Jag gjorde inget speciellt, satt på morsans båt och drack öl.. Åkte runt göteborg och körde bredvid en massa Stena lines :) wat får du verkligen dricka öl unge man Jag drack ju inte flera burkar, bara en burk..Det är valborg och då ska man få slappna av lite. Jag dricker inte alkohol men man får börja göra lite nya saker, och med det menar jag inte att jag ska bli någon alkoholist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Gick till en brasa, märkte att det var en massa snutar så jag och polarna drog därifrån för själv blev man tvingad och hälla ut 4 spritflaskor och ett flak framför publik. Civare överallt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Var med kompisarna och druckit RC cola och typ inget mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 På Valborg rökte jag och ett gäng kompisar vattenpipa på gräsmattan, riktigt trevligt. :) Alkoholen togs fram dagen efter när mina föräldrar rest bort. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Det absolut värsta som finns är fulla skåningar. Själv var man på tjejkväll och drack Cola. Livet. Vad gjorde du på en tjejkväll?Underhållning eller? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 var hemma och eldade, var väl ganska kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Åkte till brasa och drack Monster energy:D tältade sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.