Hoppa till innehåll

Kattgruppen Söker Nya Medlemmar


Dave37

Rekommendera inlägg

  • Svar 157
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst MacGyver

Kan tänkas ansöka igen om det nu är sant att Kattgruppen mognat till

Om det finns någon plats låter jag dig gå med.

 

Jag har ansökt för länge sen, men har inte fått något svar... Kan jag få vara med?
Nej, du är inte den sorts person vi söker.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 55_66

Jag har ansökt för länge sen, men har inte fått något svar... Kan jag få vara med?

Nej, du är inte den sorts person vi söker.

 

Va?!? Äh bara för att ni snackar skit om min syster. Jag blir med i någon annan grupp då :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Va?!? Äh bara för att ni snackar skit om min syster. Jag blir med i någon annan grupp då :angry:

Haha vafan?

 

Om du ansöker måste du vara beredd på att ansökan blir nekad också och kom inte med några anklagelser som din syster, jag vet inte vad du pratar om. :_ Ditt inlägg som jag svarar på nu säger just varför du inte passar in i KG.

 

Tack o hej!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Va?!? Äh bara för att ni snackar skit om min syster. Jag blir med i någon annan grupp då :angry:

Haha vafan?

 

Om du ansöker måste du vara beredd på att ansökan blir nekad också och kom inte med några anklagelser som din syster, jag vet inte vad du pratar om. :_ Ditt inlägg som jag svarar på nu säger just varför du inte passar in i KG.

 

Tack o hej!

 

Är min ansökan nekad? :(

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 55_66

Va?!? Äh bara för att ni snackar skit om min syster. Jag blir med i någon annan grupp då :angry:

Haha vafan?

 

Om du ansöker måste du vara beredd på att ansökan blir nekad också och kom inte med några anklagelser som din syster, jag vet inte vad du pratar om. :_ Ditt inlägg som jag svarar på nu säger just varför du inte passar in i KG.

 

Tack o hej!

 

Är min ansökan nekad? :(

 

Det är lika bra gå inte med där <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Va?!? Äh bara för att ni snackar skit om min syster. Jag blir med i någon annan grupp då :angry:

Haha vafan?

 

Om du ansöker måste du vara beredd på att ansökan blir nekad också och kom inte med några anklagelser som din syster, jag vet inte vad du pratar om. :_ Ditt inlägg som jag svarar på nu säger just varför du inte passar in i KG.

 

Tack o hej!

Är min ansökan nekad? :(

 

Det är lika bra gå inte med där <_<

 

HAHA, bara för att jag är ny här på forumet får inte jag gå med, Tror han att jag är en J*vla nolla eller? Redigerat av Zhug
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Är min ansökan nekad? :(

Ja. För det första kom du inte med en motivation till varför du ska få gå med, för det andra så har du inte varit medlem på fuska länge och inte visat ifall du är den sorts person vi söker. Vilket du inte verkar vara.

 

Finns det inte nått sätt jag kan bli medlem i KG?

Nej, inte för tillfället.

 

HAHA, bara för att jag är ny här på forumet får inte jag gå med, Tror han att jag är en J*vla nolla eller?
Eftersom att du whinar så j*vla mycket så tror jag att du är en j*vla nolla, ja. :)

 

Kan tillägga att om man whinar för att ens ansökan har blivit nekad så kommer man ALDRIG in.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 55_66

Va?!? Äh bara för att ni snackar skit om min syster. Jag blir med i någon annan grupp då :angry:

Haha vafan?

 

Om du ansöker måste du vara beredd på att ansökan blir nekad också och kom inte med några anklagelser som din syster, jag vet inte vad du pratar om. :_ Ditt inlägg som jag svarar på nu säger just varför du inte passar in i KG.

 

Tack o hej!

Är min ansökan nekad? :(

 

Det är lika bra gå inte med där <_<

 

HAHA, bara för att jag är ny här på forumet får inte jag gå med, Tror han att jag är en J*vla nolla eller?

 

Tillsammans hatar vi Kattgruppen ;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Det är lika bra gå inte med där <_<

Ja för dig, för om vi hade sådana som dig i gruppen skulle den bli ännu mer förstörd. Varför vi söker nya medlemmar är för att göra den bättre, läs första inlägget du kom inte ens med en motivation till varför du ska få gå med!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAHA, bara för att jag är ny här på forumet får inte jag gå med, Tror han att jag är en J*vla nolla eller?

Eftersom att du whinar så j*vla mycket så tror jag att du är en j*vla nolla, ja. :)

 

Kan tillägga att om man whinar för att ens ansökan har blivit nekad så kommer man ALDRIG in.

 

Rädd jag blir. :medieval:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...