Organism Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Hehe japp de va jag... men jag beställer från en liten bit åvan på stockholm Då ska det inte ta så lång tid.. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 de kan ju vara så att det står på sidan att den e i lager men i själva verket har dom den inte där utan måste själva beställa hem den från tex U.S.A och då kan de ta tid..... OffTopic: vet någon va de kostar att ta med saker på flyg?typ köpa saker i ett annat land och ta med hem till sverige. :rolleyes: vi kan ta Japan som exempel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Det står att det tar upp till 14 dagar att dom kommer med varan. Har väntat i 15... Ska jag ringa till dom elr? :o :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Det står att det tar upp till 14 dagar att dom kommer med varan. Har väntat i 15... Ska jag ringa till dom elr? :o :oMen har ni småbarn inget tålamod? Welcome to the real life är väl allt man kan säga. Har du väntat 15 dagar så väntar du en vecka till, sen kan du ringa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 en liten offtopic, om det nu är ovanför stockholm varför tar de då 14 dagar? jag beställde saker från twostoke.se o de kom efter 1 dag och de är från stockholm de också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 (redigerat) Då har de väl bättre service på twostoke.se. Redigerat 13 Juni 2009 av Chagi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 de kan ju vara så att det står på sidan att den e i lager men i själva verket har dom den inte där utan måste själva beställa hem den från tex U.S.A och då kan de ta tid..... OffTopic: vet någon va de kostar att ta med saker på flyg?typ köpa saker i ett annat land och ta med hem till sverige. :rolleyes: vi kan ta Japan som exempel :P det står på sidan du köper ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Kanske du blev lurad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.