zkAro Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Skrivet 5 Maj 2009 Mitt gamecard är ute nu, men får man dagar för att recruita eller bli recruitad? Om man får dagar för att bli recruitad så skulle jag gärna vilja vara med. Fast man måste ju skapa ett nytt acc i så fall. Necro, recruita någon kompis så slipper du migrata till ditt mainacc eller betala för två accs. Migrata? Men hade man inte bara CHANS på att få dagar om man recruitar? Vill inte köpa paycard på ett tag då jag sparar mina pengar just nu :P Men du får ju 40 dagars playime ifall du bara köper spelet,kom igen finns typ ingen annan som är intresserad :P 30 dagar tror jag det är. Men om jag fattat allt rätt; Jag kan skapa ett nytt account och dy rekryterar mig så jag får speltid och 3x lvling? Är det så lätt? :) Du får 40 dagar eftersom man får 10 dagar av trail också. Jag skickar dig ett mail och på den länken gör du ett nytt account. Och sen är det bara att logga in och köra med 3x mer xp ;) Måste jag göra trial också? Tycker det är...skittråkigt att göra xD Ärligt, måste jag göra ett trial, för trial får man ju typ bra 10 dagar som man högst kan bli level 20 och tjäna ihop 1g.
Zhug Skrivet 5 Maj 2009 Författare Rapport Skrivet 5 Maj 2009 Mitt gamecard är ute nu, men får man dagar för att recruita eller bli recruitad? Om man får dagar för att bli recruitad så skulle jag gärna vilja vara med. Fast man måste ju skapa ett nytt acc i så fall. Necro, recruita någon kompis så slipper du migrata till ditt mainacc eller betala för två accs. Migrata? Men hade man inte bara CHANS på att få dagar om man recruitar? Vill inte köpa paycard på ett tag då jag sparar mina pengar just nu :P Men du får ju 40 dagars playime ifall du bara köper spelet,kom igen finns typ ingen annan som är intresserad :P 30 dagar tror jag det är. Men om jag fattat allt rätt; Jag kan skapa ett nytt account och dy rekryterar mig så jag får speltid och 3x lvling? Är det så lätt? :) Du får 40 dagar eftersom man får 10 dagar av trail också. Jag skickar dig ett mail och på den länken gör du ett nytt account. Och sen är det bara att logga in och köra med 3x mer xp ;) Måste jag göra trial också? Tycker det är...skittråkigt att göra xD Ärligt, måste jag göra ett trial, för trial får man ju typ bra 10 dagar som man högst kan bli level 20 och tjäna ihop 1g. Men du :P Du gör ett trail så uppdaterar du direkt till ett normal account? Sen så har du 40 dagar att lira på ett vanligt account.
zkAro Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Skrivet 5 Maj 2009 (redigerat) Mitt gamecard är ute nu, men får man dagar för att recruita eller bli recruitad? Om man får dagar för att bli recruitad så skulle jag gärna vilja vara med. Fast man måste ju skapa ett nytt acc i så fall. Necro, recruita någon kompis så slipper du migrata till ditt mainacc eller betala för två accs. Migrata? Men hade man inte bara CHANS på att få dagar om man recruitar? Vill inte köpa paycard på ett tag då jag sparar mina pengar just nu :P Men du får ju 40 dagars playime ifall du bara köper spelet,kom igen finns typ ingen annan som är intresserad :P 30 dagar tror jag det är. Men om jag fattat allt rätt; Jag kan skapa ett nytt account och dy rekryterar mig så jag får speltid och 3x lvling? Är det så lätt? :) Du får 40 dagar eftersom man får 10 dagar av trail också. Jag skickar dig ett mail och på den länken gör du ett nytt account. Och sen är det bara att logga in och köra med 3x mer xp ;) Måste jag göra trial också? Tycker det är...skittråkigt att göra xD Ärligt, måste jag göra ett trial, för trial får man ju typ bra 10 dagar som man högst kan bli level 20 och tjäna ihop 1g. Men du :P Du gör ett trail så uppdaterar du direkt till ett normal account? Sen så har du 40 dagar att lira på ett vanligt account. Vänta här nu.... Måste man inte ha ett gamecard för att kunna uppgradera ett trial till ett normal?!? Om jag inte minns fel. EDIT: Sen måste man ju ha en massa koder som finns på spelets manual eller? Det kanske inte behövs på ett recruit då jag aldrig har kört trial eller recruit. Redigerat 5 Maj 2009 av Necromancer
Zhug Skrivet 5 Maj 2009 Författare Rapport Skrivet 5 Maj 2009 Mitt gamecard är ute nu, men får man dagar för att recruita eller bli recruitad? Om man får dagar för att bli recruitad så skulle jag gärna vilja vara med. Fast man måste ju skapa ett nytt acc i så fall. Necro, recruita någon kompis så slipper du migrata till ditt mainacc eller betala för två accs. Migrata? Men hade man inte bara CHANS på att få dagar om man recruitar? Vill inte köpa paycard på ett tag då jag sparar mina pengar just nu :P Men du får ju 40 dagars playime ifall du bara köper spelet,kom igen finns typ ingen annan som är intresserad :P 30 dagar tror jag det är. Men om jag fattat allt rätt; Jag kan skapa ett nytt account och dy rekryterar mig så jag får speltid och 3x lvling? Är det så lätt? :) Du får 40 dagar eftersom man får 10 dagar av trail också. Jag skickar dig ett mail och på den länken gör du ett nytt account. Och sen är det bara att logga in och köra med 3x mer xp ;) Måste jag göra trial också? Tycker det är...skittråkigt att göra xD Ärligt, måste jag göra ett trial, för trial får man ju typ bra 10 dagar som man högst kan bli level 20 och tjäna ihop 1g. Men du :P Du gör ett trail så uppdaterar du direkt till ett normal account? Sen så har du 40 dagar att lira på ett vanligt account. Vänta här nu.... Måste man inte ha ett gamecard för att kunna uppgradera ett trial till ett normal?!? Om jag inte minns fel. EDIT: Sen måste man ju ha en massa koder som finns på spelets manual eller? Det kanske inte behövs på ett recruit då jag aldrig har kört trial eller recruit. Nejnej, Jag har kört RAF innan och du behöver inte ha ett gamecard för att kunna uppdatera.När du köper WoW så får du en kod som du använder på www.wow-europe.com/account och då får du ett vanligt account.
zkAro Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Skrivet 5 Maj 2009 Mitt gamecard är ute nu, men får man dagar för att recruita eller bli recruitad? Om man får dagar för att bli recruitad så skulle jag gärna vilja vara med. Fast man måste ju skapa ett nytt acc i så fall. Necro, recruita någon kompis så slipper du migrata till ditt mainacc eller betala för två accs. Migrata? Men hade man inte bara CHANS på att få dagar om man recruitar? Vill inte köpa paycard på ett tag då jag sparar mina pengar just nu :P Men du får ju 40 dagars playime ifall du bara köper spelet,kom igen finns typ ingen annan som är intresserad :P 30 dagar tror jag det är. Men om jag fattat allt rätt; Jag kan skapa ett nytt account och dy rekryterar mig så jag får speltid och 3x lvling? Är det så lätt? :) Du får 40 dagar eftersom man får 10 dagar av trail också. Jag skickar dig ett mail och på den länken gör du ett nytt account. Och sen är det bara att logga in och köra med 3x mer xp ;) Måste jag göra trial också? Tycker det är...skittråkigt att göra xD Ärligt, måste jag göra ett trial, för trial får man ju typ bra 10 dagar som man högst kan bli level 20 och tjäna ihop 1g. Men du :P Du gör ett trail så uppdaterar du direkt till ett normal account? Sen så har du 40 dagar att lira på ett vanligt account. Vänta här nu.... Måste man inte ha ett gamecard för att kunna uppgradera ett trial till ett normal?!? Om jag inte minns fel. EDIT: Sen måste man ju ha en massa koder som finns på spelets manual eller? Det kanske inte behövs på ett recruit då jag aldrig har kört trial eller recruit. Nejnej, Jag har kört RAF innan och du behöver inte ha ett gamecard för att kunna uppdatera.När du köper WoW så får du en kod som du använder på www.wow-europe.com/account och då får du ett vanligt account. Då gör jag bara ett nytt account så rekryterar du mig eller? Men jag kanske kommer spela på mitt main acc sen igen för jag har ju en lvl 80 och annat smått å gott där.
Gäst Yillian Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Skrivet 6 Maj 2009 (redigerat) Lite trögt att ni behöver mer än 10 inlägg för att förklara att man får 30 dagar man köper wow.. Kolla nu necromancer, Han reqruitar dig och då gör du ett 10 dagars trial som du får genom mail. Om du vill så köper du wow dirr eller väntar tills level 20. När du köper wow så FÅR du 30 dagar. Du får 3x exp upp till level 60, du kan också granta levelar (ge levlar) till snubbens andra characters. Om du köper en månad till speltid genom kreditkort så får han andra 1 månad gratis också. Köper du 2 månader genom kred/gamecard så får han en Zebra (Zevhra) mount. Dock måste du spendera 650kr på alla spel om du vill få charen till 80. Eller så skickar du sen över charen till ditt andra account (migrata = migrate = "invandra"). Migrate kostar runt ~250kr Redigerat 6 Maj 2009 av Yillian
Zhug Skrivet 6 Maj 2009 Författare Rapport Skrivet 6 Maj 2009 Lite trögt att ni behöver mer än 10 inlägg för att förklara att man får 30 dagar man köper wow.. Kolla nu necromancer, Han reqruitar dig och då gör du ett 10 dagars trial som du får genom mail. Om du vill så köper du wow dirr eller väntar tills level 20. När du köper wow så FÅR du 30 dagar. Du får 3x exp upp till level 60, du kan också granta levelar (ge levlar) till snubbens andra characters. Om du köper en månad till speltid genom kreditkort så får han andra 1 månad gratis också. Köper du 2 månader genom kred/gamecard så får han en Zebra (Zevhra) mount. Dock måste du spendera 650kr på alla spel om du vill få charen till 80. Eller så skickar du sen över charen till ditt andra account (migrata = migrate = "invandra"). Migrate kostar runt ~250kr Tack Yillan. :thanks:
zkAro Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Skrivet 6 Maj 2009 Lite trögt att ni behöver mer än 10 inlägg för att förklara att man får 30 dagar man köper wow.. Kolla nu necromancer, Han reqruitar dig och då gör du ett 10 dagars trial som du får genom mail. Om du vill så köper du wow dirr eller väntar tills level 20. När du köper wow så FÅR du 30 dagar. Du får 3x exp upp till level 60, du kan också granta levelar (ge levlar) till snubbens andra characters. Om du köper en månad till speltid genom kreditkort så får han andra 1 månad gratis också. Köper du 2 månader genom kred/gamecard så får han en Zebra (Zevhra) mount. Dock måste du spendera 650kr på alla spel om du vill få charen till 80. Eller så skickar du sen över charen till ditt andra account (migrata = migrate = "invandra"). Migrate kostar runt ~250kr Jag har ju redan wow (original wow och alla expansioner) också :P men om jag fattat rätt så skiter jag i RAF då.
Rekommendera inlägg