360Xbox Skrivet 21 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Jag tycker inte att lite bråk är fel. Det blir ju lätt bråk om en tycker så och det andra tycker si. Då blir man lätt less på varandra. Så bråk borde inte vara att bryta mot fuskas regler egentligen... Det har du rätt i, men jag ser i vissa trådar tex: Person 1: Jag hatar när folk som spammar Person 2: Ja, alltså sånna som du Som bara börja ett bråk helt i onödan. De kanske skriver renfakta då. Ja men sånt behöver man inte säga, sådana kommentarer leder hela tiden till bråk = tillsägelser. Jag ser det mer som en diskussion och om du sedan blir arg för att nån mot argumenterar dig så ska du bara ignorera det. Och för det sista.. Hur skulle en sida se ut om precis alla älskade varandra och det uppstod aldrig något bråk? Och sen om någon kallar dig för spammer (vilket är sannolikt) så behöver du bara skita i den personen. Oftast är det att jag ser andra säga det till varandra sen blir det 150350205 sidor där dom bara svär åt varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.