KuroKaktus Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Hej. När jag ska starta cs kommer detta upp: http://f.imagehost.org/t/0258/Namnl_s.jpg Vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Man ser ingenting på bilden. Förstora den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IlyUJessica Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Ta en bild där men ser pl0x sen får su hjälp. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Ska göra det imorgon. Om installerar cs men steams server är för upptagen eller nåt xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 (redigerat) Bästa bilden du tagit ever. Här har ni bilden i alla fall. http://f.imagehost.org/view/0258/Namnl_s.jpg Redigerat 4 Maj 2009 av Desajn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 5 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Behövde bara ominstallera cs. Jag vet inte vrf man inte kunde förstora min bild. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Behövde bara ominstallera cs. Jag vet inte vrf man inte kunde förstora min bild.Lägg upp bilden på imageshack och sen kan man välja där vilken storlek bilden ska vara i. Rätt simpelt, faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Ok dehär har jag varit med om en gång, klicka "OK" (på meddelnadet) gå till din "Steam installationmapp" klicka sedan på en fil som heter "LOGON" gå sedan längst ner i filen Skriv sedan Try,- tqw-;has probl19=LOG! gå sedan igen och starta Steam /csexpertz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Han har redan fixat problemet, csexpert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg