Hoppa till innehåll

Sandra?


Rullis
 Dela

Rekommendera inlägg

GRATTIS!

har inte sätt dej npnting du kanske e på semester?.

Jag tycker att nästan alla moderatorer e lite för vad ska man säga typ suna har jag alldrig sätt skriva ens hej har sökt på alla trådar efter sunas inlägg!

admin är väll lite skämtsam.......yterman e väll sjyst draghon e lite snäll dannie e stel som en dator äntligen värkar vi få en mod som e lite rolig! jahoo!

och e hon den första medlemmen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 71
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

He :unsure:

Ursäkta att jag inte har varit inne på länge. Men det är så att jag har inte haft någon dator, för att vi har haft inbrott för ett tag sedan. OCh sen så på den nya datorn så har jag haft virus. Men nu lovar jag att jag ska vara inne lite oftare. Men jag ska åka på semester den 16/7-04 - 29/7-04. Men sen efter det ska jag vara inne mera.

 

Mvh Sandra :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså... snacka om att ni fjeskar (åtminståne på första sidan) det e en ny mod, so what? fjäska ni för suna, dannie, draghon och ytterman också??

Det är ju en tjej. :P

 

Tjejer ska man behandla med respekt. :P

 

;)

 

 

Fast jag har iallafall inte fjäskat för henne. B)

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej du xade hur vill du att vi behandlar dig va?tänkt efter du och dina kommentare kan drar till skogen i 1år och tänka för innan du skriver nåt va!en ny mod ska man väl vara snäll mot din din jaha jag är inte som andra och svär som .... och ... ... ne jag är personen som tar det på detta sättet tänk över i skogen du hoppas du inte tar med datorn

 

 

ok nu tog jag i för mycket låt oss glöma det då och åter till ämnen

Redigerat av Ruffy.D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...