zeuse Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 GRATTIS! har inte sätt dej npnting du kanske e på semester?. Jag tycker att nästan alla moderatorer e lite för vad ska man säga typ suna har jag alldrig sätt skriva ens hej har sökt på alla trådar efter sunas inlägg! admin är väll lite skämtsam.......yterman e väll sjyst draghon e lite snäll dannie e stel som en dator äntligen värkar vi få en mod som e lite rolig! jahoo! och e hon den första medlemmen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Hur blev du Modd?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Grattis sandra, men jag har inte sett dig inne på mkt länge! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandra Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 He :unsure: Ursäkta att jag inte har varit inne på länge. Men det är så att jag har inte haft någon dator, för att vi har haft inbrott för ett tag sedan. OCh sen så på den nya datorn så har jag haft virus. Men nu lovar jag att jag ska vara inne lite oftare. Men jag ska åka på semester den 16/7-04 - 29/7-04. Men sen efter det ska jag vara inne mera. Mvh Sandra :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Trevligt att ha dej tillbaka =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Hon är mest aktiv i forumet fuska.se. Dock kan jag inte säga mera än Hej, om ni kollar regge-datumet kom du hit före mej. Hej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Kul att du är inne igen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 grattis sandra jag hoppas du har det trevligt här så alla önska dig grattis för att du är mod hoppas du är glad :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 asså... snacka om att ni fjeskar (åtminståne på första sidan) det e en ny mod, so what? fjäska ni för suna, dannie, draghon och ytterman också?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 (redigerat) asså... snacka om att ni fjeskar (åtminståne på första sidan) det e en ny mod, so what? fjäska ni för suna, dannie, draghon och ytterman också??Det är ju en tjej. :P Tjejer ska man behandla med respekt. :P ;) Fast jag har iallafall inte fjäskat för henne. B) Redigerat 14 Juli 2004 av # 21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 (redigerat) hej du xade hur vill du att vi behandlar dig va?tänkt efter du och dina kommentare kan drar till skogen i 1år och tänka för innan du skriver nåt va!en ny mod ska man väl vara snäll mot din din jaha jag är inte som andra och svär som .... och ... ... ne jag är personen som tar det på detta sättet tänk över i skogen du hoppas du inte tar med datorn ok nu tog jag i för mycket låt oss glöma det då och åter till ämnen Redigerat 14 Juli 2004 av Ruffy.D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 asså... snacka om att ni fjeskar (åtminståne på första sidan) det e en ny mod, so what? fjäska ni för suna, dannie, draghon och ytterman också?? Ehm, jag kanske sa det jag sa för att jag är kompis med henne ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg