RazerInc Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Tjo! Har en klan på Combat Arms som är nära döden (att den läggs ner). Så undrar om någon på fuska spelar combat arms. Heter Mullmann in-game. klanen heter ~Unkown~ vet inte om detta är rätt foum att posta i så byt om det är fel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Yo im in ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 6 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 så vad heter In-game på ca? du kanske har addat mig men har missat vadu heter xD (har många i friends list) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 GNR001 ID ingame ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 6 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 (redigerat) GNR001 ID ingame ;) kk =) gick ju ganska bra på pcw:t Redigerat 6 Maj 2009 av RazerInc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 GNR001 ID ingame ;) kk =) gick ju ganska bra på pcw:t aa :) men ska bli bättre :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 11 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 har några platser kvar!! Så skriv om ni vill joina! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 man skulle ju vilka men rövet funkar ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 13 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 man skulle ju vilka men rövet funkar ju inte. fattar inte nu.... vad är inte som funkar? ca? skriv problemet isf så kan jag kanske hjälpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 Jag vill joina men kan inte just nu jag har igen dator mitt moderkort har krashat så jag kan inte nu! men får jag sen eller har clanen lagts ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 16 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 nopp den är kvar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.