white19950207 Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Skrivet 3 Maj 2009 Ja det beror väl på dina nivåer i attack, strength, defence och inte alldra minst ranged. Men ett plus med ranged är att man kan "safespotta" så man inte tar någon skada och inte behöver någon mat.
Raptomex Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Skrivet 4 Maj 2009 Om du ska köra pvp så bör du satsa på en pure/hybrid om inte, så kan du bli vad som helst. Pure range är väl dem som regerar över pvp i nuläget så gör en pure range, eller en range tank. Jag har alltid velat ha en 99 range, 99 defence, 94 mage, 1 attack och 1 strength. :)
Gäst 40200 Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Skrivet 4 Maj 2009 Bror vel helt på dina lvls, har du hög str och att ska det väl vara meele. Har du hög range ska du väl köra range:D
Nacke3000 Skrivet 4 Maj 2009 Författare Rapport Skrivet 4 Maj 2009 hmm... Jag vill nog vara melee för jag har d platelegs och gauntlets och snart boots på banken! JAG ÄR MELEE! Ty för tipsen hehe,. :D
Viruz256 Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Skrivet 4 Maj 2009 Om du ska köra pvp så bör du satsa på en pure/hybrid om inte, så kan du bli vad som helst. Pure range är väl dem som regerar över pvp i nuläget så gör en pure range, eller en range tank. Jag har alltid velat ha en 99 range, 99 defence, 94 mage, 1 attack och 1 strength. :) Man kan ha högre atk/str utan att gå upp i cb lvl.
Raptomex Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Skrivet 4 Maj 2009 Om du ska köra pvp så bör du satsa på en pure/hybrid om inte, så kan du bli vad som helst. Pure range är väl dem som regerar över pvp i nuläget så gör en pure range, eller en range tank. Jag har alltid velat ha en 99 range, 99 defence, 94 mage, 1 attack och 1 strength. :) Man kan ha högre atk/str utan att gå upp i cb lvl. Ja självklart. Men det blir ju inte riktigt samma sak tycker jag. :)
Viruz256 Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Skrivet 5 Maj 2009 Om du ska köra pvp så bör du satsa på en pure/hybrid om inte, så kan du bli vad som helst. Pure range är väl dem som regerar över pvp i nuläget så gör en pure range, eller en range tank. Jag har alltid velat ha en 99 range, 99 defence, 94 mage, 1 attack och 1 strength. :) Man kan ha högre atk/str utan att gå upp i cb lvl. Ja självklart. Men det blir ju inte riktigt samma sak tycker jag. :) Men vafan lol hur ska man kunna skaffa 99 def med i atk och str???
Raptomex Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Skrivet 5 Maj 2009 Om du ska köra pvp så bör du satsa på en pure/hybrid om inte, så kan du bli vad som helst. Pure range är väl dem som regerar över pvp i nuläget så gör en pure range, eller en range tank. Jag har alltid velat ha en 99 range, 99 defence, 94 mage, 1 attack och 1 strength. :) Man kan ha högre atk/str utan att gå upp i cb lvl. Ja självklart. Men det blir ju inte riktigt samma sak tycker jag. :) Men vafan lol hur ska man kunna skaffa 99 def med i atk och str??? *sigh* Penguins, exp lamps, mini-games (pest control, soul wars). Eller när man fixar 94 magic, så kan man använda attack typen så att man får defence exp, likadant med range. ^ Ej omöjligt då det finns spelare på lvl 30cb~ med 99 defence. Jag har sett många spelare som har fixat 99 defence via mini-.games.
Rekommendera inlägg