Nacke3000 Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Ja! Vad ska jag vara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
white19950207 Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Ja det beror väl på dina nivåer i attack, strength, defence och inte alldra minst ranged. Men ett plus med ranged är att man kan "safespotta" så man inte tar någon skada och inte behöver någon mat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 beror helt på om du ska köra PvP eller PvE. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
show2time Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 varför inte allt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Om du ska köra pvp så bör du satsa på en pure/hybrid om inte, så kan du bli vad som helst. Pure range är väl dem som regerar över pvp i nuläget så gör en pure range, eller en range tank. Jag har alltid velat ha en 99 range, 99 defence, 94 mage, 1 attack och 1 strength. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Bror vel helt på dina lvls, har du hög str och att ska det väl vara meele. Har du hög range ska du väl köra range:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 4 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 hmm... Jag vill nog vara melee för jag har d platelegs och gauntlets och snart boots på banken! JAG ÄR MELEE! Ty för tipsen hehe,. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Om du ska köra pvp så bör du satsa på en pure/hybrid om inte, så kan du bli vad som helst. Pure range är väl dem som regerar över pvp i nuläget så gör en pure range, eller en range tank. Jag har alltid velat ha en 99 range, 99 defence, 94 mage, 1 attack och 1 strength. :) Man kan ha högre atk/str utan att gå upp i cb lvl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Om du ska köra pvp så bör du satsa på en pure/hybrid om inte, så kan du bli vad som helst. Pure range är väl dem som regerar över pvp i nuläget så gör en pure range, eller en range tank. Jag har alltid velat ha en 99 range, 99 defence, 94 mage, 1 attack och 1 strength. :) Man kan ha högre atk/str utan att gå upp i cb lvl. Ja självklart. Men det blir ju inte riktigt samma sak tycker jag. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Om du ska köra pvp så bör du satsa på en pure/hybrid om inte, så kan du bli vad som helst. Pure range är väl dem som regerar över pvp i nuläget så gör en pure range, eller en range tank. Jag har alltid velat ha en 99 range, 99 defence, 94 mage, 1 attack och 1 strength. :) Man kan ha högre atk/str utan att gå upp i cb lvl. Ja självklart. Men det blir ju inte riktigt samma sak tycker jag. :) Men vafan lol hur ska man kunna skaffa 99 def med i atk och str??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 levla på? Sen magic är bra ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Om du ska köra pvp så bör du satsa på en pure/hybrid om inte, så kan du bli vad som helst. Pure range är väl dem som regerar över pvp i nuläget så gör en pure range, eller en range tank. Jag har alltid velat ha en 99 range, 99 defence, 94 mage, 1 attack och 1 strength. :) Man kan ha högre atk/str utan att gå upp i cb lvl. Ja självklart. Men det blir ju inte riktigt samma sak tycker jag. :) Men vafan lol hur ska man kunna skaffa 99 def med i atk och str??? *sigh* Penguins, exp lamps, mini-games (pest control, soul wars). Eller när man fixar 94 magic, så kan man använda attack typen så att man får defence exp, likadant med range. ^ Ej omöjligt då det finns spelare på lvl 30cb~ med 99 defence. Jag har sett många spelare som har fixat 99 defence via mini-.games. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg